فرهنگ دینی و انقلابی بهترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی غرب


حضرت آیت الله جباریحضرت آیت الله حاج سید صابر جباری، نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی امام خامنه ای (س) به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بر ضرورت تحقق عملی شعار امسال با وحدت و همدلی ملت و دولت تأکید کردند.
ایشان با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان تنها نگاه شعاری نسبت به شعار سال دارند، خاطرنشان کردند: هر گونه نگاه سطحی نسبت به نامگذاری هر ساله مقام معظم رهبری غیر قابل پذیرش است.
نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری هر ساله با انتخاب عنوانی برای سال جدید، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را تعیین می کنند، تصریح کردند: تحقق عملی مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور را در رسیدن به سند چشم انداز بیست ساله کشور نزدیک تر می کند.
حضرت آیت الله جباری با اشاره به این که استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب با دو ابزار اقتصاد و فرهنگ همواره تلاش کرده نظام اسلامی را دچار چالش کند، ادامه دادند: مدیریت مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از تحقق اهداف و برنامه های دشمنان در کشورمان شده است.
امام جمعه محبوب بهشهر بیان داشتند: فرهنگ باید در همه ابعاد زندگی جامعه به کار نهادینه شود، در بخش اقتصاد هم، اقتصاد جمعی ما باید با تدابیر مسؤولان به سمت رونق پیش رود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فرهنگ دینی و انقلابی بهترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی غرب است، تصریح کردند: باید با تقویت مبانی دینی و انقلابی، جامعه را در برابر هجوم فرهنگی استکبار جهانی تجهیز کنیم.
حضرت آیت الله جباری در ادامه سخنان خود به سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و با بیان این که مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد باید با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کردند: اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی کشورمان را در برابر تحریم های اقتصادی غرب مصون می دارد.
نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی بستری برای خودکفایی کشور در بخش های مختلف فراهم می کند، افزودند: همه دستگاه های اجرایی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی را به عنوان منشوری برای برنامه های آتی خود مورد توجه قرار دهند.
حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری با بیان این که غرب همه توان خود را برای انزوای ایران اسلامی در عرصه جهانی به کار گرفته است، خاطرنشان کردند: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجوم فرهنگی و اقتصادی غرب مانع از تحقق نقشه های دشمنان شد.
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مردم کشورمان در سه دهه اخیر در برابر تحریم ها و تهدید های نظامی و اقتصادی استکبار جهانی با صلابت ایستادند و از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کردند، بیان داشتند: امروز نیز ملت ایران علیرغم مشکلات موجود همچنان پای عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام هستند و مدافع حقیقی کشور خواهند ماند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله سبک زندگی اسلامی ایرانی اشاره کردند و با بیان این که متأسفانه جامعه امروز درگیر شیوه زندگی غربی شده است، خاطرنشان کردند: سبک زندگی غرب با هیچ یک از مبانی دینی و انقلابی ما سازگاری ندارد.
حضرت آیت الله جباری با بیان این که تنها سبک زندگی اسلامی ایرانی می تواند خانواده ها و عموم جامعه را در مسیر پویایی و رشد قرار دهد، تصریح کردد: سبک زندگی غربی تنها گذرداندن عمر به روزمرگی و دوری از اخلاق و مبانی دینی است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 1 =