زنده نگه داشتن ۱۲ فروردین،دفاع از جمهوری اسلامی است


 

حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری روز سه شنبه همزمان با روز ۱۲ فروردین اظهار داشتند : اگر امروز مانند سال ۵۸ ، یک رفراندوم برای تعیین نوع نظام حاکمیتی در کشور برگزار شود به صورت قاطع ۹۸ درصد مردم باز هم به جمهوری اسلامی رای مثبت خواهند داد. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزودند : ۵۰ روز پس از غلبه بر طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، طی رفراندوم سیاسی در کشورمان برای انتخاب نوع حکومت از مردم نظرخواهی شد و این در تمام دنیا بی نظیر است. 

امام جمعه بهشهر ادامه دادند : امروز با گذشت ۳۶ سال از انقلاب، مردم هنوز در صحنه حضور دارند و ۴۰ میلیون نفر در انتخابات حضور پیدا می کنند و این در دنیای امروز بی نظیر است که ۸۰ در صد مردم در انتخابات به پای صندوقهای رای بیایند.

حضرت آیت الله جباری خاطرنشان کردند: در یوم الله۱۲ فروردین ۵۸ مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در پای صندوق های رای و با انتخاب آگاهانه و تاریخ ساز خود، بساط پوشالی ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برای همیشه تاریخ برچیدند و نخستین گام برای استقرار حکومت متکی بر آرا واقعی مردم برداشته شد.

امام جمعه بهشهر افزودند: دوازدهم فروردین یکی از ایام الله و برگرفته از تعالیم دینی و با اراده مردم شکل گرفته است و کنگره های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.

ایشان تصریح کردند: مردم در این روز نظامی را انتخاب کردند که به تعبیر امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد دارد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 15