پیام حضرت آیت الله جباری به مناسبت احیاء هفت تپه


حضرت آیت الله جباری

نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای از احیاء کنندگان هفت تپه قدر دانی کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسم رب الشهدا و صدیقین

خدای متعال را شاکرم و مفتخرم که در بهترین روزهای تاریخ در جوار فرزندان غیرتمند امام راحل، لحظاتی را سپری کردم و شاهد جانفشانی ها و رشادت های این بزرگ مردان تاریخ بودم.

در دوران دفاع مقدس، هر یک از لشکرها، عقبه ای داشتند، و عقبه ی لشکر ویژه ۲۵ کربلا از سال ۶۴ در منطقه هفت تپه، بنا شده بود.

رزمندگان دلاور این لشکر با کم ترین امکانات و تجهیزات، در چادرهایی که بوی معنویت و انسانیت می داد، مشغول به معاش بودند و خالصانه ترین عبادت ها را در محضر باری تعالی بجا می آوردند.

هفت تپه، منطقه نیایش و پرورش فکری رزمندگان شمال کشور، جهت احیای توان معنوی و جسمی بیشتر برای حضور در خطوط مقدم دفاع مقدس بود.

هفت تپه، مقر رزمندگان و شهدای مازندرانی و گلستانی و بعضاً گیلانی بود که به عنوان نماد صلابت و اقتدار حضور شمالی های غیور در جنوب کشور، جهت دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز بود؛ می بایستی این مکان رها نمی شد و از همان سال های آغازین پس از قطعنامه، به صورت یک مرکز فرهنگی و ایستگاه معنوی برای زائرین شمالی کاروان های راهیان نور، بکارگیری می شد.

حال که پس از سال ها تأخیر، مجدداً این فضای پاک و معنوی احیا شد، اقدامی مبارک است و از همه دست اندرکاران و مسئولینی که تلاش کردند تا این فضای روحانی و عرفانی که به عنوان یادمان رزمندگان و شهدای لشکر خط شکن و همیشه پیروز ۲۵ کربلا در منطقه جنوب کشور، زنده شود، تقدیر و تشکر می نمایم.

سیدصابر جباری

نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر

 

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + = 12