اشتون برای جاسوسی به ایران آمده است


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اقدامات اشتون در ایران گفتند : خانم اشتون یک جاسوس است و برای همین به ایران آمده است.

خطیب نماز جمعه بهشهر با اشاره به دیدار کاترین اشتون با محکوم فتنه ۸۸ افزودند: او آمد که توطئه کند، اینها اهل توطئه و جاسوس هستند و اعتمادی به اینها نیست ، کسی که دین ندارد چه اعتمادی به ایشان هست، نظر داشتند که وجاهتی بدهند و فساد کنند و مملکت را به آشوب بکشانند ، برای حل مسئله ی هسته ای ما نیامدند.

حضرت آیت الله سید صابر جباری در خصوص اینکه این برای بار دوم است که در چند ماه اخیر با فتنه گران در ایران دیدار می شود ادامه دادند : اینها دویست دفعه ی دیگر هم می آیند ، اینها تا به اهداف شومشان نرسند دست بردار نیستند ،البته به امید خدا نمی رسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به سکوت دستگاه دیپلماسی با این وضعیت گفتگو معنا دارد؟ گفتند : گفتگو را باید ادامه داد چراکه بهانه جویی می کنند که ایرانی ها اهل مذاکره نیستند ، برای اینکه به دنیا ثابت بشود و آنهایی که اهل عقل و درک هستند بفهمند شیطان کیست.

حضرت آیت الله جباری در پایان تصریح کردند : اینها از هر طریقی می خواهند ما را متهم کنند اینها می خواهند از حزب الله ،فلسطین دست بکشیم و اسراییل را به رسمیت بشناسیم این مهمترین هدف برای غربی ها است و تا به این هدف نرسند رها نمی کنند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + = 10