دعوت حضرت آیت الله جباری از امت حزب الله جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله جباری گفتند: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دست رد بر سینه دشمن زدن است و اینکه ملت ایران همواره بر پای آرمانهای خود ایستاده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر افزودند : ملت ما در طول ۳۵ سال گذشته انقلاب در مناسبتهای مختلف استقامت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند و این بار نیز استوار تر از قبل در میدان مبارزه با دشمن ،در ۲۲ بهمن ظاهر می شوند.

ایشان اظهار داشتند : باید همه جهانیان بداند که انقلاب ما براساس فکر و مشی رهبری و ولایت شکل گرفته است و ملت ما نیز در هر شرایطی تابع ولایت است و زیر بار ظلم نمی رود.

به گفته حضرت آیت الله سید صابر جباری، ملت سرافراز ما در طول سالهای گذشته انقلاب ثابت کرد که هیچ گاه گول ترفند ،توطئه و فریب دشمن را نمی خورد و این بار با حضور حماسی خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بار دیگر دشمنان را از حضور خود متحیر خواهد ساخت.

ایشان گفتند : مردم ما با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به دشمنان خواهند گفت که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب خللی بر اراده فولادین ملت ما وارد نشده و همچنان ملت ما با همان روحیه فداکاری و مقاومت بر سر آرمانهای خود هستند تا عزت و عظت مندی برای ادیان اسلامی باقی بماند.

امام جمعه محبوب بهشهر افزودند : راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید با حضور مردم و مسوولان پرشورتر از سال های گذشته باشد تا دشمنان نظام بدانند مردم همواره پشتیبان این انقلاب هستند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + = 9