نسخه‌های غربی برای نسل جوان تعالی‌آور نیست


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ظهر ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ در دیدار دانش آموزان هسته های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، توجه و تدبر در قرآن را مهم ترین عامل سعادت انسان دانست و گفت: قرآن باید در راس همه فعالیت ها و برنامه های فردی و اجتماعی ما قرار گیرد و به صورت کاربردی وارد زندگی ما شود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید گام به گام با قرآن و هدایت های قرآنی باشیم تا در جهت رضای خدا گام برداریم و از صراط مستقیم خارج نشویم.
حضرت آیت الله سید صابر جباری یادآور شد: جوانان و نوجوانان در سن حساسی قرار  دارند و باید با مراقبت از خود و امیال درونی در جهت رضای خداوند و سعادت دنیا و آخرت که همان اطاعت از قرآن و اهل بیت (ع) است حرکت کنند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزه‌های دینی ناظر به همه ابعاد و دوران‌های زندگی انسان‌ها از ابتدای تولد تا جهان دیگر است و بهره‌مندی از آنها زمینه سلامت روان افراد را فراهم می‌کند.
امام جمعه بهشهر  با بیان این که نسل جوان جامعه ما باید مراقب باشند تا فریب توطئه دشمنان و انسان های منحرف را نخورند، ادامه داد: برخی از افراد شیطان صفت که مخالف ترویج دین و اعتقادات هستند در تلاش هستند تا مبانی دینی در جامعه را خدشه دار کنند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن از مطهرات درونی ما است و ما برای پاکیزه کردن و صیقل دادن درون خود باید برنامه های قرآنی را در دستور کار خود قرار دهیم.
حضرت آیت الله سید صابر جباری گفت: تمسک و توجه به معارف عمیق قرآنی راهی به سمت تعالی و کمال است و در مقطعی که نسخه‌های غربی توسعه و پیشرفت، همه به بن‌بست خورده است، باید از ظاهر و باطن قرآن به‌صورت توأمان بهره گرفت.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسلمانان باید از این کتاب آسمانی به عنوان نقشه راهی برای هدایت استفاده کرده و هیچ‌گاه از آن غفلت نکنند.
امام جمعه بهشهر خطاب به نوجوانان گفت: مراقب توطئه های دشمن باشید و بدانید اگر در کانون قرآن و برنامه های قرآنی باشید ترفندها و توطئه های دشمنان بر شما کارساز نیست.
حضرت آیت الله جباری توجه به مباحث دینی و فرهنگی را ضرورت مهم در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران باید دغدغه ترویج مبانی دینی در جامعه را داشته باشند تا شاهد جامعه ای عاری از هرگونه ناهنجاری باشیم.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + = 11