یازدهمین یادواره ۱۷ تن از شهدای روحانی سوادکوه


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت‌الله سیدصابر جباری شنبه‌ شب در یازدهمین یادواره ۱۷ تن از شهدای روحانی سوادکوه با اشاره به اینکه سیاست نه شرقی و نه غربی امام راحل برای غرب قابل باور نبود، گفت: آرمان‌های امام راحل بین‌المللی شده است که شهید بهشتی که با تعبیر امام یک ملت بود از ثمرات آن است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی که شهید عبدالوهاب قاسمی از شهدای سوادکوه هم در آن جمع حضور داشت و شهدای جنگ تحمیلی که ۱۷ شهید روحانی شهرستان سوادکوه هم از آنان بوده‌اند و تحریم‌ها و فشارها قصد برچیدن نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند، خاطرنشان کرد: تجهیز و تجاوز صدام به ایران با هدف تجزیه ایران و زیر سئوال بردن قدرت امام راحل و انقلاب بود.
وی به نقشه‌های دشمنان پس از دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: ناتوی فرهنگی و آیه یأس خواندن از نقشه‌های دشمنان در سال‌های اخیر بوده است.
حضرت آیت الله جباری با تأکید بر اینکه ملت باهوش ایران در زندگی مدرن جهان به الگوی زندگی سیاسی و دینی خود دست یافته است، اذعان داشت: ملت ایران در زندگی مدرن امروز جهانی، الگوی دموکراسی دینی مردمی را پایه‌ریزی کرده است و هرکسی با این نظام مقابله کند به ذلت کشیده می‌شود.
امام جمعه بهشهر با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، افزود: امنیت و رشد سیاسی در انتخابات اخیر موجب شده است تا ما به عنوان ابرقدرت در صحنه بین‌المللی مورد توجه قرار گیریم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه پیشرفت امروز جمهوری اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست، یادآوری کرد: مسئولان برای افزایش امکانات و رفاه و اشتغال تلاش بیشتری انجام دهند.
ایشان مأیوس کردن مردم را از طرح‌های دشمنان برای ضربه‌ زدن به نظام توصیف کرد و بیان داشت: استعمار و استثمار با عوض کردن رنگ خود از حقوق بشر استفاده ابزاری می‌کنند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 9 = 10