گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم شهرستان بهشهر روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۲ در چمع نمازگزاران مسجد جامع بهشهر یاد و نام شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

ایشان که خود از شاهدین عینی این حادثه ی تلخ بودند در مورد واقعه ی ۱۵ خرداد ادامه دادند؛ قیام ۱۵ خرداد روزی در این کشور به وجود امد که علما و مراجع تنها بودند.حکومت طاغوت آنچه توانست بر علیه دین و روحانیت انجام داد. به مردم ، علما و دین توهین کردند. به اجانب میدان دادند. در ان ایام تنهایی فریاد امام خمینی (ره) بلند شد. فرمود به داد اسلام برسید. در پی این هشدار حکومت طاغوت به جایگاه امام هتک حرمت کرد. مردم مردانه به دفاع از مرجعیت به پا خواسته و از خود گذشتند و از دین دفاع کردند.

امروز هم اسلام و انقلاب اسلامی نیاز به یاری دارد. انتخابات ۲۴ خرداد بسیار حساس و مهم است. رهبری بزرگوارمان درحرم حضرت امام شاخص ها را فرمودند ، متوجه باشد سوابق افراد را در نظر بگیرید. عملکرد افراد را بررسی کنید. به حجت شرعی برسید و اقدام کنید.

حضرت آیت الله جباری که خود از مبارزین ومدافعین حضرت امام در سال ۴۱ در قم بود ادامه دادند : امروز ما هم باید مثل شهدای ۱۵ خرداد مردانه حتی تا پای جان از امام حاضرمان دفاع کنیم. ۱۵ خرداد تجلی حمایت مردمی از مراجع تقلید در رأس آن حضرت امام خمینی (ره) بود.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + = 12