همایش انتخابات ، باید ها و نباید ها


حضرت آیت الله جباری و استاد علی اکبر رائفی پور

استاد علی اکبر رائفی پور

920315_02

انتخابات باید و نباید ها ، بهشهر

در پی تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۴ خرداد همایشی تحت عنوان انتخابات ، باید ها و نباید ها با سخنرانی استاد رائفی پور با میزبانی هیئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه بهشهر با حضور حضرت آیت الله جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم بهشهر چهارشنبه شب در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

در این همایش استاد علی اکبر رائفی پوراظهار داشت : انقلاب ما با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است و به همین دلیل ، باید انتخاباتی متفادت از دیگر کشورها داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، تنها کشوری است که با نگاه ولایی و مهدوی شکل گرفته است و به همین دلیل چون نگاه متفاوتی دارد باید متفاوت عمل کرد.

رائفی پور، ادامه داد: بحث مشارکت در انتخابات وظیفه ای است که بر عهده ما گذاشته شده است و حق من و شما نیست بلکه وظیفه است که باید به آن عمل کنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: باید در این برهه از زمان مراقب انتخاب خود باشیم و بدانیم فتنه در هر زمان رنگ و لعاب خود را دارد و برخی سخنرانی ها موجب آن نشود که خدای ناکرده اشتباه انتخاب کنیم.

وی گفت: برای هر کاری باید یاران آماده و پا به کار داشت و اگر بهترین امام هم بیاید و مردم آماده و پای کار نباشند اتفاقی نخواهد افتاد و به نوعی آب از آب تکان نمی خورد.

رائفی پور با بیان اینکه در زمان بنی صدر مردم با انتخاب بنی صدر در واقع بازی را باختند خاطر نشان کرد: بنی صدر بازیگر خوبی بود و سوء استفاده های فراوان کرد، جلسه ای را نزد امام رفت و وقتی برگشت پشت تریبون صدا و سیما گفت می خواهم در انتخابات شرکت کنم و مردم هم گفتند که امام به او گفته که شرکت کن و رای دادند و بنی صدر رییس جمهور ایران اسلامی شد و بعد از قضایایی که اتفاق افتاد و از ایران فراری شد امام راحل فرمودند: “به خدا قسم من از همان اول او را قبول نداشتم و رای ندادم اگر او را پس می زدم شما چه می گفتید؟ اینکه یک روحانی، فرد کت و شلواری را قبول ندارد و…”

وی ادامه داد: مراقب باشید و حواستان جمع باشد تا درگیر فریب های رسانه ای در این اتتخابات نشوید.

این استاد و کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: باید مدیران در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و رییس جمهوری انتخاب شود که بتواند تراز کشورمان را بالا ببرد و در مجامع بین المللی حرفی برای سخن گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: هیچ دولتی بدون خطا و اشتباه نیست اما باید با دقت در برنامه ها و عملکردها، در انتخاب اصلح دقت بیشتری اعمال کنیم چرا که برای هر انتخاب خود در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.

در این همایش قبل از ایراد سخنرانی ، مداح اهل بیت برادر مجیدی به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد به ذکر روضه پرداخت.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 5 =