آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی برف سرخ


حضور حضرت آیت الله جباری در آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی برف سرخ

همزمان با میلاد امام علی (ع) و سالروز فتح خرمشهر آیین قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «برف سرخ» که بیش از ۲۰۰۰ نفر شرکت کننده داشت، صبح امروز ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ با حضور حضرت آیت الله جباری، در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر با حضور شرکت کنندگان، خانواده های شهدا و مسوولین برگزار شد.

در این مراسم با مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع)، حاج آقای پاشا و سخنرانی حضرت آیت الله جباری «نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر» همراه بود.

حضرت آیت الله جباری دقایقی در مورد خصوصیات اخلاقی و زندگانی شهید ابوعمار سخن گفته و فرمودند که کتاب «برف سرخ» را خوانده اند و همچنین تقدیر و تشکر ویژه ای از مسوولین چاپ این کتاب و همسر شهید ابوعمار به جهت بیان شیوای این کتاب، داشتند.

همچنین در این مراسم آزاده سرافراز جناب آقای محمدتقی نورزاد «فرماندار محترم شهرستان بهشهر»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، جانشینان محترم سپاه و نیروی انتظامی بهشهر و جمعی از خانواده های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند.

طی برگزاری این آیین قرعه کشی و شماره خوانی تصادفی توسط حضار، ۳۴ نفر برنده کمک هزینه سفر کربلای معلی شدند که هزینه آن از طرف ستاد کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران و فرمانداری شهرستان بهشهر تامین شده است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 7