حمایت آیت الله جباری از تصمیم قانونی شورای نگهبان


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر : شورای نگهبان در متن قانون است و مانند همیشه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد  که در احراز صلاحیت ها هم به درستی تصمیم گرفته و قابل احترام است.

ایشان با تاکید بر اینکه اعضای شورای نگهبان افراد عادلی هستند فرمودند: قانون به آنها این حق را می دهد که بر اساس اصول و قواعد قانون افراد را برای ریاست جمهوری بررسی کنند و تصمیم شورای نگهبان با عدالت بود.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: همه سلیقه ها باید نظر شورای نگهبان را پذیرفته و طبق قانون عمل کنند، نمی شود که یک نفر بگوید که من نظر چندین نفر عادل که براساس قانون تصمیم گرفتند را قبول ندارم.

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری تاکید کرد: همگی باید تصمیمات شورای نگهبان که در متن قانون هستند را بپذیریم و به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم و طبق آن عمل کنیم.

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اظهار نظر رسانه های بیگانه درباره تایید صلاحیت ها گفت: ممکن است که خیلی بیشتر از ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده باشند نمی شود که همه بیایند ،باید کسی که توانایی و تخصص دارد انتخاب شود  در غیر اینصورت هرج و مرج در جامعه به وجود می آید.

ایشان تصریح کردند: در خود آمریکا که  ادعای دموکراسی و آزادی سلیقه ها را دارند دو حزبی است و دو نفر در نهایت برای رقابت می آیند، حالا که نوبت ایران شده آقایان بیدار شده اند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 12