حضور آیت الله جباری در جلسه شورای اداری بهشهر


 

vazir-jalase920218دکتر نامی وزیر ارتباطات وفن آوری

حضرت آیت الله جباری و وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات دکتر نامی ضمن حضور در شورای اداری شهرستان بهشهر دو پروژه پژوهشکده علم و فن آوری مازندران و زیر گذر روستای گرجی محله را افتتاح نمودند.

در جلسه ی شورای اداری شهرستان بهشهر دکتر نامی یکی از برنامه های مهم وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات را  ، تلاش برای افزایش سرعت اینترنت در کشور دانست که اجرای این برنامه مهم به دلیل تاثیرگذاری فراوان آن در جامعه ضروری است. وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات افزود : افزایش خرید و فروش کالاها از طریق اینترنت و کاهش حضور غیرضروری مردم در خیابان ها و مراکز خرید ، یکی از فواید توسعه اینترنت با سرعت بالا در کشور است که به دلیل نتایج بسیار مثبت آن ، به اجرای کامل آن در کوتاه مدت اهتمام داریم. 

وی تحریم های اقتصادی دشمنان را از عوامل اصلی به بار ننشستن برنامه های مورد نظر دولت دانست و گفت: به عنوان نمونه از ۱۹۶ هزار میلیارد تومان بودجه ای که دولت برای توسعه بخش های مختلف کشور در نظر گرفت ، ۹۴ هزار میلیارد تومان آن محقق شد .

در ادامه نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر نیز در این جلسه بر اجرای کامل طرح های نیمه تمام این شهرستان تاکید کرد. 

حضرت آیت الله جباری اظهار داشت : خدمات دولت با تکمیل این طرح ها ماندگارتر شده و بیش از همیشه قدردانی و سپاس مردم را به دنبال خواهد داشت 

 

 

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + 7 =