گزیده ای از بیانات امام خامنه ای(س) در دیدار با هیئت دولت یازدهم


امام خامنه ای (س)

حضرت امام خامنه ای(س) در دیدار با هیئت دولت یازدهم: دخالت آمریکا یک فاجعه برای منطقه خواهد بود / منطقه، مثل انبار باروت است و هیچ آینده‌ای را نمیتوان پیش‌بینی کرد.

حضرت امام خامنه ای(س) با اشاره به مسئله سوریه: آمریکا همچنان که در عراق و افغانستان ضرر کرد این بار نیز ضرر می‌کند / این دخالت معنایی غیر از آتش افروزی و جنگ طلبی ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی: هیچ تمایلی به دخالت در امور داخلی مصر نداریم، اما کشتار مردمی که سلاح به دست نگرفته اند، با مسئولیت هر کس که باشد قطعا محکوم است.

حضرت امام خامنه ای(س):گفتمان اصلی دولت اسلامی، خدمت است. کار را باید جهادی انجام داد/در ردیف اول اولویتهای برنامه ریزی کشور، علم و اقتصاد است.

رهبر انقلاب اسلامی: در تجربیاتی مانند پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و غلبه بر شورشهای متعدد قومی در اوایل انقلاب، ملت و مسئولان کشور، تحقق وعده های پروردگار را کاملاً لمس کردند که این تجربه های ارزشمند، زمینه ساز اعتماد کاملتر به وعده های نصرت و یاری خداوند است.

حضرت امام خامنه ای(س) افزودند: اعتماد به پروردگار و نگاه درست، عاقلانه و بخردانه، حلال مسائل خواهد بود.

هفته دولت با نام دو شهید فرزانه رجایی و باهنر زینت یافته است و اقدام همه دولتها در سرلوحه قرار دادن نام و اهداف این دو شهید، حرکتی پرمعنا است.

ایشان همچنین ، قانونگرایی را از دیگر شاخص های بسیار مهم دولت مطلوب دانستند و افزودند: قانون، ریل حرکت دولت است و اگر به هر دلیلی از آن خارج شوید کشور و مردم، صدمه می بینند.

حضرت امام خامنه ای(س):از سرعت عمل رییس جمهور در معرفی کابینه تشکر میکنم. این نشانه عزم کار دولت است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 14