گزیده ای از بیانات امام خامنه ای (س) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه


امام خامنه ای (س) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه

قوه قضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود. این نهال باید روز به روز رشد کند/ تحول بدون برنامه امکان ندارد. قبل از مسئولیت رئیس محترم جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و یک برنامه جامعی تهیه کردند.
بنده توصیه اولم این است که همین برنامه خوبی که تهیه شد طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید.
کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.

اینکه میبینید در خبرگزاریهای خارجی میگویند که ایران را نمیشود به زانو درآورد، این ناشی از ۴۰سال حرکت ملت ایران است/ ملت ایران با انقلاب اسلامی، خود را از لاک تو سری خوری خلاص کرد.
لذاست که هرچه دشمنان ظالم فشار می آورند تأثیری در او نمیگذارد. راهپیماییها و انتخاباتها را ببینید/ آخر امسال هم یک انتخاباتی هست؛ من میدانم که ملت ایران با وجود تردیدآفرینی هایی که بعضی میکنند، با شور و شوق در این انتخابات هم حضور پیدا میکند.

ملت بزرگ و شجاع و آبرومند ایران را شریرترین حکومت‌های دنیا یعنی آمریکا که عامل جنگ و خونریزی و تفرقه و چاپیدن و غارت ملتها در طول تاریخ است، متهم میکند. منفورترین چهره‌های چنین دولتی، ملت ایران را متهم میکنند و دشنام میدهند.
ملت ایران با این توهین‌ها جا نمیزند و عقب‌نشینی نمیکند/ ملت ایران در همین تحریم‌های ظالمانه، مظلوم واقع شده لکن ضعیف نیست، مقتدر است. به فضل الهی، ملت ایران با قوت و اقتدار، خودش را به همه‌ی مقاصدی که ترسیم کرده خواهد رساند.

آمریکایی‌ها نتوانستند مقاصدشان را از راه فشارها به دست بیاورند. میگویند بیایید با ما مذاکره کنید تا پیشرفت کنید. بله! ما پیشرفت میکنیم اما بدون شما/ مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد.
اسلحه دست شماست و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده اگر هم قبول نکنی باز همین سروصداها و دعواهای حقوق بشر خواهد بود.

متن کامل بیانات امام خامنه ای (س)

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


6 + = 14