گزیده ای از بیانات امام خامنه ای (س) در همایش ده‌ها هزار نفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی


امام خامنه ای (س) در همایش ده‌ها هزار نفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی

این جلسه بزرگ در موقعیت بسیارحساسی تشکیل شده است: ازیکطرف سیاستهای آمریکای جهانخوار؛ ازیکطرف قدرتنمایی جوانهای مؤمن و پیروزیهای پیاپی در میدانهای مختلف؛ ازیکطرف مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم؛ و ازطرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت، آنها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

اگر دشمن در ما وحدت، احساس قدرت، احساس وظیفه و عزم راسخ مشاهده کند، عقب مینشیند؛ اما اگر احساس کند ضعف و اختلاف بین مسئولین کشور هست، هم‌جهتی وجود ندارد، یا بین مردم و مسئولین فاصله افتاده است، تشویق میشود که شدت عمل خود را زیاد کند. همه توجه کنند: هم جوانان، هم مسئولین، باید به دشمن پیام قدرت بدهیم نه پیام ضعف.

جمعیت ۱۰۰هزارنفری این ورزشگاه یادآور جمعیت ۱۰۰هزارنفری همینجا در اواخر دهه۶۰ است که برایشان صحبت کردم و به جبهه‌ها رفتند و پیروزیهای بزرگی را به ارمغان آوردند. و شما جوانهای عزیز هم در میدان علم و فعالیت و تحرک اقتصادی و کارآفرینی، در میدان کار و تلاش فردی و جمعی، در میدان شبکه‌سازی اجتماعی و فرهنگی، در میدان حرکتهای لازمِ آتش به اختیار، در هر جایی ان‌شاالله موفق خواهید بود.

دشمن میخواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا/ من به حول و قوه الهی و به کمک شما، تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد/ دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است. اقتصاد ملی ما میتواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم، شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهد خورد.

مشاهده متن کامل بیانات حضرت امام خامنه ای (س)

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + = 10