گزیده ای از بیانات حضرت امام خامنه ای(س) در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام


زن در منطق اسلام، موجودی است که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهمترین بخش تربیت است، در اجتماع اثرگذار است، رشد علمی و معنوی دارد، مدیر کانون بسیارمهم خانواده و مایه آرامش مرد است. اینها در کنار خصوصیات زنانه مانند لطافت و آمادگی دریافت انوار الهی است/ امروز، الگوی انحرافی زن، زن غربی است؛ شاخصه او برهنگی، و خصوصیتش جلب نظر مردان و موجب التذاذ مرد شدن است.

آمریکایی که در همه‌جا حضور فتنه‌گرانه دارد میگوید چرا ایران در منطقه حضور دارد؛ خب، ما در منطقه هستیم، باید از تو اجازه بگیریم؟ هر وقت خواستیم در آمریکا حضور پیدا کنیم، باید با شما گفتگو کنیم/ همینطور کشورهای اروپایی که میگویند میخواهیم با ایران درباره حضورش در منطقه گفتگو کنیم؛ به شما چه مربوط است؟ شما چرا اینجا هستید؟ ما خودمان با مردم و حکومتهای منطقه صحبت میکنیم و الحمدلله موفق شدیم.

اینکه چهار دختر فریب بخورند و در خیابان حجابشان را بردارند، مسئله حقیری است. آن چیزی که من را حساس میکند طرح مسئله «حجاب اجباری» از دهان یک گروهی از خواص است. یعنی یک عده‌ای همان خطی را دنبال میکنند که دشمن نتوانسته بود آن را به نتیجه برساند/ آنچه که حرام شرعی است، نباید بصورت آشکار صورت بگیرد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + = 10