خطبه های دشمن شکن


سید ضیا جباری

سید ضیا جباری امام جمعه موقت بهشهر در خطبه های نماز جمعه امروز بهشهر گفت: احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در رابطه با ایران مطالبی را که می نویسد مورد خوشحالی آمریکا، انگلیس و اسرائیل و برای راضی کردن این کشورهاست و مخصوصا مورد توجه و استقبال ضدانقلاب، سلطنت طلب ها،جریانهای معاند و ضد اتقلاب قرار می گیرد.
جباری تصریح کرد: تمامی گزارش های او در راستای سیاست های آمریکا و متعهد های آمریکا است و منابعی که در نوشتن گزارش هایش استفاده می کند همگی از ضد انقلاب ها و معاند با ایران است.
امام جمعه موقت بهشهر در رابطه با مسائل سوریه افزود : نزدیک به ۳۰ کشور با هم همکاری کردند تا امنیت و حکومت سوریه را از بین ببرند و پس از گذشت ۲ سال موفق نشدند.
سد ضیا جباری گفت:تروریست ها با سلاح های شیمیایی که دولت ترکیه در اختیار آنها قرار داده است  به منطقه خان در نزدیکی شهر حلب سوریه حمله کرده اند ولی همه کسانی که دم از حقوق بشر می زدند درحال حاضر ساکت و آرام نشسته اند و هیچ عکس العمل و حتی بیانیه ایی تا به امروز صادر نکرده اند.
جباری با اشاره به نامگذاری این سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این شعار را   ریزبینی و آینده نگری مقام معظم رهبری دانست.
وی با اشاره به این موضوع که لابی های صهیونیستی برای آمریکا تصمیم می گیرند که چه کسی رئیس جمهور شود و یا چه بکند ادامه داد:ایران تنها کشوری است که آقا بالاسر ندارد و مستقل است.
وی بیان داشت: سال ۹۱ برای ما میدان رزمایش بوده است و ملت ایران به کوری چشم دشمنان در این رزمایش برجستگی های خود را نشان دادند و ثابت کردند که زندگی نکردن در سایه آمریکا به معنای عقب  افتادگی نیست و ما باید همیشه باید جلوتر ازدشکن حرکت کنیم.
جباری با اشاره به اینکه سوالات بسیاری مطرح می شود که منحرفان  چه کسانی هستند و انحرافبه چه معناست گفت: انحراف به معنای کج شدن از مسیر اصلی و انقلاب اسلامی است و منحرفان کسانی هستند که به جای حرکت در مسیر صحیح به بیراهه می روند.
جباری مسیر اصلی را مسیر اسلام ناب محمدی برشمرد  و افزود: در حال حاضر پرچم دار این مسیر امام خامنه ایی است و مردم پشت سر حضرت رهبر حرکت می کنند.
جباری تصریح کرد :کسانه که برای صهیونیست های اشغالگر تحت عنوان مردم اسرائیل احترام قائل هستند و می گویند ملت ایران دوست مردم اسرائیل است منحرف هستند و ملت ایران از این منحرفان بیزاری می جوید.
وی تاکید کرد: کسانی که می گویند به جای مکتب اسلام بگوییم مکتب ایرانی منحرفان هستند.
جباری با بیان به اینکه آمریکایی ها به دنبال فریب ایران هستند ادامه داد:کسانی که بدنبال میز مذاکره با آمریکایی ها هستند منحرفان جامعه هستند وکسانی که بر خلاف فرمایشات امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فرمودند در شرایط کنونی دامن زدن به اختلافات، خیانت به کشور است این امر را رعایت نمی کنند و به این مسائل دامن می زنند منحرفانند.

منبع: خط امید

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 3 = 11