شب قدر، شب نزول قرآن


بسم الله الرحمن الرحیم
انا اءنزلناه فى لیلة القدر - و ما اءدراک ما لیلة القدر - لیلة القدر خیر من الف شهر -

تنزل الملائکه و الروح فیها باذن ربهم من کل اءمر - سلام هى حتى مطلع الفجر
(صدق الله العلى العظیم )

شب قدر …… شب بیدار ماندن نیست … شب بیدار شدن است…!

شب قدر سرنوشت یکسال ما تعیین می شود.

این شبها را از دست ندهیم برای تعجل فرج دعا کنیم …

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

شب قدر

ماه، ماه بهار قرآن است، ماه شب های قدر است،ماه قشنگ خدا،ماه بخشش و غفران، ماهی که در روزها و شبهایش خدا از همیشه نزدیکتراست.

باز هم پس از یک سال رسیدیم به روزهایی که شاید بوی ریا ازش نمی آید. فقط فقط بوی خدا می آید، صدای ربنا، الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب، صدای موذن، قرآن،بوی افطار، بوی سحری، بوی نیایش، عبادت، اشک، توبه، اطاعت و بوی بندگی می آید.

ماهی که در آن شیطان زنجیر می شود. فقط و فقط بوی خدا می آید. یکی شدن همه و همه برای یکی شدن، دعوت به سفره و مهمانی خدا، مهمانی ای که با مهمانی های دیگر خیلی فرق می کند. گرسنگی زیبا می شود و تشنگی پاداش فراوان دارد.

خدایا ممنونم! که یک بار دیگر اجازه نشستن بر سرسفره خویش و دعوت به این مهمانی را به من عطا فرمودی. نشستن برسر این سفره لیاقت می خواهد.

یارب! خودت دعوت کننده ای و میزبانی؛ میهمانی ناخوانده ام، با دست هایی خالی که دار و ندارش توئی و بس به این مهمانی آمده ام، پذیرایش باش.

بارالها! فرصت ده رمضان امسال شب قدر را قدر بدانم و درک کنم، توفیق ده وقت سحر لحظه دلدادگیم باشد و از لحظه سحر تا افطار تنها ذکرم برای تو باشد، کمکم کن ماه رمضان امسال برای من هم ماه رمضان باشد و ۱۱ ماه باقی مانده رمضانی بمانم.

خدایا در این ماه پر برکت فرج آقا امام زمان (عج) را نزدیک بفرما، همچنین سلامتی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (س) را در این ماه بیش از هرحاجتی برای خود از تو خواستاریم.

هر گم کرده ای داری احتیاطاً در خانه دل خودت بگرد، خواهی دید که همانجاست این همه در بیرون به دنبال گمشده هایت گشتی و چیزی پیدا نکردی حالا کمی وقت صرف کن و خانه دلت را بگرد شاید آنجا باشد.

۱۲ توصیه امام خامنه ای (س) برای استفاده بهتر از لیالی قدر

قنوت امام خامنه ای (س)

۱۲ توصیه امام خامنه ای (س) برای استفاده بهتر از لیالی قدر

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + = 14