گزیده ای از بیانات امام خامنه ای (س) در دیدار فرماندهان گردان‌های بسیج


امام خامنه ای (س) در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

نفوذ خیلی مسئله‌ی مهمی است؛ می‌گویند از نفوذ استفاده‌ی جناحی کردند، خب نکنند؛ اسم را بدون محتوای لازم مطرح نکنند و جناح‌ها همدیگر را متهم نکنند/ اما اینکه بگویند افرادی می‌خواهند از «نفوذ» استفاده‌ی جناحی بکنند از اهمیت بحث «نفوذ» دشمن کم نمی‌کند/ از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود/ دشمن دارد طراحی می‌کند.

امروز: «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است/ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی/ آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم‌سازان» و «تصمیم‌گیران» هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

بسیج یک گنج بی‌انتهاست؛ چون ملت بی‌انتهاست/ عطر بسیج را باید استشمام کرد/ کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ی نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند/ بسیج جزء خاکریزهای مستحکم است که نباید آن را سست کرد؛ من توصیه و نصیحت می‌کنم.

انتفاضه‌ی مردم فلسطین در کرانه‌ی باختری آغاز شده است و مردم دارند می‌جنگند/ فلسطین قریب به ۶۰ سال از اشغالش می‌گذرد و این مردم چند نسل عوض شده‌اند اما آرمان فلسطین باقی است/ دشمن می‌خواهد این آرمان را از بین ببرد/ ما از حرکت مردم فلسطین هر طور که بتوانیم دفاع می‌کنیم.

 بیانات امام خامنه ای (س) در دیدار فرماندهان گردان‌های بسیج ، نفوذ دشمن

مشاهده متن کامل بیانات امام خامنه ای (س)

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 12