خطبه های دشمن شکن ۱۸ اردیبهشت ۹۴


حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعربعلی جباری ، امام جمعه بهشهر

حضرت حجت السلام و المسلمین سید عربعلی جباری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر اظهار داشتند: دنیا در جهالت و دنیا داران سرمست شهوت هستند، عربستان سعودی که یک کشور ظالم و مزدور اسرائیل در منطقه است به یک کشور بی دفاع، مظلوم، بی سلاح و نسبتا فقیر حمله می کند و حتی نمی گذارد کشورهای مسلمان دیگر کمک‌های اولیه و دارویی خود را ارسال کند.

ایشان با تبیین سخنان مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان گفتند: همه مسئولان و مخصوصا تیم مذاکره کننده باید خطوط قرمز نظام را حفظ و به ارزش‌های نظام الهی پایبند باشند، رکن اساسی این نظام مردم هستند و کسی حق ندارد نظام و ارکان نظام را تضعیف کند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگر سخنان خود در واکنش به اظهارات مسئولین آمریکایی در خصوص حمله به ایران گفتند: ایران، یمن سوریه و افغانستان نیست، ایران جایگاه شیران و دلیرمردان است و با اولین حمله نظامی ملت ایران گردن آمریکا را می شکند.

حضرت حجت السلام و المسلمین جباری با تاکید بر اینکه این ابلهان فراموش کردند که روبروی ایران شکست طبس و هشت سال دفاع مقدس را داشتند؟ ادامه دادند: آمریکا بیش از ۳۰ سال است که توطئه و اربده کشی می‌کند اما ملت ایران نه تنها خم به ابرو نمی‌آورد بلکه امروز پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده‌ و می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

خطیب نماز جمعه بهشهر در پایان به اجرای طرح‌های جدید ترافیکی در شهرستان اشاره و خطاب به مسئولین راهنمایی و رانندگی تاکید کردند: سختی‌هایی در اجرای این طرح ها وجود دارد اما به مرور زمان آسان می‌شود و اگر مردم نسبتا به این موضوع انتقاد و سوالاتی دارند مسئولین باید پاسخ گو باشند.

قابل ذکر است بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه ، در پی محکوم کردن حمله رژیم منحوس آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن ، مراسم راهپیمایی برگزار شد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 7 = 9