عرضه کتاب «سید مازندرانی» در مرکز حفظ آثار سپاه کربلا مازندران


کتاب سید مازندرانی ، 70 سال خاطرات شفاهی حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری (ره)

احمد اسحاقی ، با اشاره به انتشار کتاب ۷۰ سال خاطرات حضرت آیت‎الله حاج سید صابر جباری (ره) «نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر»، گفت: این اثر ماندگار در قطع وزیری، با جلد گالینگور، در ۴۶۲ صفحه توسط نشر فاتحان تهران در نوبت اول به تعداد ۳ هزار جلد به چاپ رسیده است.
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه این کتاب با تلاش پژوهش‌گر عرصه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس «احمدعلی ابکایی» بیش از ۳۰ ساعت از خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس را دربردارد، افزود: این روایات که به صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط شده، به قلم «ابوالفضل قنبرنژاد» به رشته تحریر درآمده است.
وی اظهار کرد: کتاب سید مازندرانی به‎عنوان نخستین کتاب نفیس تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس حوزه روحانیت مازندران محسوب می‌شود.
اسحاقی در پایان با اشاره به اینکه مردم شرق مازندران استقبال خوبی نسبت به تهیه این کتاب داشتند، گفت: علاقه‎مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز حفظ آثار سپاه کربلا، واقع در ساری، میدان امام (ره)، ابتدای خیابان جام‌جم نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند و از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند یا در صورت درخواست سفارش پستی، با شماره تلفن ۳۳۳۶۰۷۵۱-۰۱۱ تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + = 2