احیای یک جریان مرده در کشور/ اتفاق جدید در راه است


همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش گرامی داشت حماسه ۹ دی با همت هیئت رزمندگان اسلام با عنوان انقلاب سوم با سخنرانی دکتر زاکانی در بهشهر برگزار شد.

علیرضا زاکانی در همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت ۹ دی در بهشهر برگزار شد گفت:آمریکا رویکردهای خود در تقابل با جمهوری اسلامی را در ۵ مقطع تغییر داد یا ترکیب کرد رویکرد جدید را با رویکرد قبلی در سال اول جنگ سخت بود از سال ۵۷ تا ۶۷ تلاش کرد که با تجزیه طلبی یک عده آتش زدن جنگ های قومی حضور در داخل ایران و تجاوز در واقعه طبس بسط کودتا و جنگ با ایران تقابل کند.

وی افزود: مرحله دوم از سال ۶۷ با عنوان جنگ نرم آغاز شد این همان مقطعی است که چشمان تیز بین و دقیق رهبر انقلاب آن را رصد کرد و فرمودند تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و سال ها نیز نکاتی را ذکر کردند، مرحله سوم زمانی بود که بعد از دوم خرداد عده‌ای در مسند حکومت، داعیه مردم را بر زبان راندند و با ایجاد یک زمینه برای حاکمیت دوگانه و انتصابی انتخابی کردن مسئولان کشور خواستار این شدند آن بخشی از حاکمیت که انتصابی است به تعبیر خودشان مصادره شود توسط بخش انتخابی و الگوی جدیدی را دنبال کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چهارمین گام در انتخابات سال ۸۸ بود که یک برنامه ریزی بسیار دقیق انجام دادند، که رهبر عزیزمان فرمودند ۱۰ سال اینها برنامه ریزی کردند، برای مثال فردی به نام کیان تاج بخش که جزو دستگیر شدگان دوران فتنه بود در دادگاه اعلام کرد ” من سال ۷۹ از بنیادش که درست یک بنیاد آمریکایی است ماموریت گرفتم که بیام ایران و سه تا کار را انجام بدم کار اولم این بود آن کاری که حلقه کیان از ابتدای دهه ۷۰ باور زدایی می کرد را تسریع کنم کار دومم این بود که برای مردم یک سازماندهی اجتماعی ایجاد کنم ” لذا اولین دیدارش را با آقای تاج زاده معاونت سیاسی وزارت کشور وقت داشت.

زاکانی تصریح کرد: بنیاد سورس آمده ایران و شیوه هایی را ارئه کرد برای راه اندازی سامانه ها و زیر ساخت هایی که بتواند مردم را در ان جی او ها و سمن ها ساماندهی کنند برای اینکه در بزنگاه این دست توانمند این درخت تنومند اما خالی شده را با یک فشاری بیاندازد نظام را سرنگون کند.

این فعال سیاسی اظهار داشت: حادثه ی تلخ فتنه و جنایت رخداده در آن ایام توسط یک عده دنیا پرست یک حادثه ی اتفاقی نبود از قبل برای آن برنامه ریزی شده بود حتی در شهریور سال ۸۷ آمدند یک کمیته ی صیانت از آرا تشکیل داند که زمینه را برای ادعای تقلب فراهم کنند و اداعیشان این بود که ما قطعا پیروزیم علی رقم نظر سنجی ها خودشان را پیروز اعلام می کردند برای اینکه دستگیره‌ای درست کنند تا بعد از انتخابات اساس انتخابات را زیر سوال ببرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه تحریم اقتصادی به عنوان پنجمین گام بود افزود: یکی از ویژگی های فتنه سال ۸۸ ایجاد زمینه ی تشدید تحریم‌ها بود، خیانت هایی که صورت گرفت و اوبامای ناامید و ورشکسته با خیانتی که یک عده در داخل کشور کردند امیدوار شد و با صراحت بیان کرد که داخل ایران نابسامانی سیاسی است و دیگر قابل اعتماد نیست و برگشت همان راه بوش را ادامه داد و تحریم های سنگینی علیه ما وضع شد.

زاکانی گفت: مستندات را که مرور کنید می بینید که ابعاد فتنه یک جنگ تمام عیار بر علیه نظام اسلامی توسط نظام سلطه بود که یک عده در داخل کشور به واسطه ی قدرت طلبی خودشان و پیگیری هوا و خواسته‌های نفسانی شان زمینه این فتنه را فراهم کردند لذا دعوای شخصی نبود یکی از همکاران ما در مجلس اعلام می کند که ” آقای احمدی نژاد در آن مناظره آن حرفها را زد و آقای موسوی هم به تلافی، بعد از انتخابات نتیجه را قبول نکرد لذا جفتشان محاکمه شوند محاکمه جفتشان امکانی است که بشود عدالت را رعایت کرد “

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کاری که آقای احمدی نژاد کرد نا درست بود ادامه داد: مقام معظم رهبری در ۲۹ خرداد ماه در نمازجمعه ذکر کردند و نارضایتی شان را اعلام کردند، کسی مدافع این خلاف نیست اما این کجا اساس فتنه کجا؟ چطور می شود که یک نماینده ی مجلس در این کشور آنقدر ساده لوح شود که یک کار غیر اخلاقی را با یک کاری که اصل نظام را نشانه رفته بود برابر بداند.

وی گفت:آدام آرلی سفیر آمریکا در بحرین در اکتبر ۲۰۰۹ گفت:”اگر مذاکرات ژنو موفقیت آمیز نباشد و در آن پیشرفتی حاصل نشود آمریکا قصد دارد همزمان با تشدید تحریم ها اعمال فشارهای سیاسی علیه تهران را با حمایت رسمی علنی و گسترده از موسوی و خاتمی وسعت بخشد چراکه هیچ فشاری بر دولت ایران بدون تقویت طرفداران جریان غرب در ایران کارساز نیست”

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: یعنی یک جریان سیاسی در جامعه ما است که هواخواه غرب است آمریکا به این نتیجه رسیده که با فشار زیاد، مردم را مجبور کند تا پناه به دامن این جریان هواخواه غرب ببرند، بعد، این جریان هواخواه غرب پرچم امام را بالا نگه می دارد و می گوید ما پیرو امام هستیم اما چه نسبتی با امام وجود دارد به جز یک اسم؟

زاکانی افزود:آقای موسوی قبل از انتخابات با مجله تایم مصاحبه کرد و خبرنگار از ایشان پرسید بعد از انتخابات ممکن است موانعی برای شما پیش بیاید ایشان گفت: ” بله ممکن است باشد اما با همین حضور خیابانی آنها را مجبور می کنیم تمکین کنند” یعنی فشار به رهبری را با حضور خیابانی خودش محیا می کند قبل از انتخابات این مصاحبه صورت گرفت بعد شب انتخابات به خودش تبریک گفت و اعلام کرد که من پیروز مطلقم با یک فاصله بسیار زیاد بعد از آن از صبح انتخابات شروع شد جر زنی کردن و دعوا راه انداختن.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: از ظهر شنبه تهران آشوب شد از خیابان مطهری شروع کردند اتوبوس آتش زدن هنوز هیچ نتیجه ای اعلام نشده بود، ما از مجلس مامور شدیم برویم پیش کسانی که در قضایای فتنه به هر حال یک طرف ماجرا بودند. آقای ابوترابی مسئول گروه شد آقای نادران آقای عباس پور آقای کاتوزیان و آقای جلالی شاهرود و بنده هم تیم را تشکیل می دادیم ما اولین دیدارمان را با آقای موسوی داشتیم یک ساعت و نیم پیش آقای موسوی بودیم با آقای موسوی صحبت کردیم که علت اعتراض شا چیست؟ آقای موسوی اصرار به تقلب می کرد و دلیل اعتراض خود را این اعلام می کرد که اینها قبل از انتخابات سهام عدالت پخش کردند.

زاکانی تصریح کرد: موسوی می گفت: اگر من کوتاه بیام این ۱۳ میلیون رای از من عبور می کنند لذا من دارم پیشتازی می کنم که این سیزده میلیون رای پشت سر من قرار بگیرند این تنها حرف آقای موسوی بود ما خیلی خوشحال آمدیم بیرون گفتیم که آقای موسوی خوش برخورد بدرقه کرد و دفعه ی بعدی که بیایم کار تمام است

نماینده مردم تهران ادامه داد: پیش آقای کروبی رفتیم و ایشان گفت بله تقلب شده اینها یک صندوق های دو جداره‌ای از روسیه آوردند که در جداره بیرونی اش پر کردند کاغذ احمدی نژاد یک جوری وقتی باز می کنند جداره بیرونی میرزه در جداره داخلی ترکیب می شود و رای احمدی نژاد آمده بالا” اینها حرف‌های درون اتوبوس نیست که یک کسی از سر مشکلات درد دلش باز شود یک حرفی بزند، حرف دوتا از مسئولین کشور است چطوری این کشور را اداره کردند؟

فرمانده اسبق بسیج دانشجویی کشورگفت: رفتیم پیش آقای رضایی از ایشان پرسیدیم داستان ۳۳ میلیون رای باقی اش آب چیست؟ گفت: تا ۵ بعد از ظهر مصرف ۱۷ میلیون تعرفه به ستاد مرکزی وزارت کشور اعلام شده بود، امکان نداره از ۵ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در ۵ ساعت سی و نه میلیون و خورده ای رای مصرف شده باشه، امکان ندارد قریب ۲۳ میلیون رای، رای داده باشند، چهل و پنج هزار صندوق را ضرب در ۵ ساعت و ضرب در دقیقه و ثانیه اش کرد بعد تقسیم بر زمانی که رای دادن می برد کرد بعدش گفت لذا ۸ میلیون کم میاد پس ۳۳ میلیون رای دادن و ۸ میلیون آبه! ما گفتیم آقا محسن مگه ما اینجا انتخابات الکترونیک داریم که کسی رای بده یک شماره در مرکز بیافتد؟ اینجا صندوق رای هست و تعرفه مصرف می شود و یک کسی اعلام می کنه و کسی اعلام نمی کند! این چه استدلالی هست که شما دارید آبروی مملکت رو می برید که هیچ پاسخی نداشت.

وی تاکید کرد: اینها در جلسات خصوصی خودشان می گویند تقلب نشده و اصلا نمیشود تقلب کرد اما وقتی بیرون با مردم صحبت می کنند دروغ خودشان را تکرار می کنند لذا باید چشم‌هایمان را باز کنیم یک اتفاقی دارد می افتد که یک جریان مرده را که جریان تجدید نظر طلب و به تعبیر سفیر آمریکا در بحرین دلدادگان و طرفداران غرب داخل کشور ما هستند، این جریان را مجدد می خواهند احیایش کنند و اصلا نمی خواهند راجع به گذشته اش پاسخ بدهند.

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

همایش انقلاب سوم که به مناسبت بزرگ داشت 9 دی در بهشهر

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + = 7