پیام تسلیت نماینده و فرماندار شهرستان بهشهر بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله جباری


پیام تسلیت دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه  و فرماندار بهشهر ، درگذشت حضرت آیت‌الله جباری

در پی ارتحال حضرت آیت‌الله جباری، نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم شهرهای بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر پیام تسلیت صادر کردند.

متن این پیام به این شرح است:  

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال پدر معنوی شهرمان، مجتهد بزرگوار و فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سیدصابر جبّاری موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

ایشان از شخصیت های برجسته سیاسی، دینی و حوزوی بود که عمر خود را وقف خدمت به نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی و مردم شریف شهرستان بهشهر کرد.

آیت‌الله جباری از مبارزان راه انقلاب اسلامی و از یاران راستین حضرت امام و رهبری بود که از ابتدای انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه شهرستان بهشهر و همچنین نماینده مجلس خبرگان رهبری خدمات فراوانی را به نظام و مردم عزیز شهرستان بهشهر عرضه داشتند. 

حضور پررنگ ایشان در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین حضور در نمازهای عبادی-سیاسی جمعه موجب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم بود و با مواضع روشن و شفاف و ولایتپذیری مطلق خود، نمونه بارزی از یک انقلابی راستین بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور شهرستان بهشهر، خاندان و بیت گرامی ایشان علی الخصوص فرزند بزرگوارشان حجت الاسلام سید ضیا الدین جباری امام جمعه موقت شهرستان بهشهر، برای روح بلند آن عالم گرانقدر علو درجات و برای وابستگان و مردم عزیز شهرستان بهشهر صبر، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم. 

احمدعلی مقیمی 

دبیر مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی

محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 2 =