پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت‌الله نورالله طبرسی و ربیع فلاح استاندار مازندران

حضرت آیت‌الله نورالله طبرسی و ربیع فلاح استاندار مازندران در پیامی در گذشت حضرت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است: مصیبت جانسوز ارتحال عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تأسف و تأثر شد.

شخصیت گرانقدری که حیات پربرکت خود را صرف ترویج معارف نورانی اسلام ناب محمدی کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس یار و همراه رزمندگان اسلام بود و در دفاع از ولایت فقیه، آرمان‌ها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی همواره پیش‌ قدم بوده است.

نمایندگی مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ۳۵ سال حضور پرصلابت در جایگاه امامت جمعه شهرستان بهشهر با ایراد خطبه‌های وحدت بخش و تاثیرگذار، تلاش ارزشمندشان برای تربیت طلاب علوم دینی در حوزه علمیه از خدمات شایان و ماندگار آن فقید سعید است.

اینجانبان این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، طلاب علوم دینی، به ویژه مردم شریف، متدین و قدرشناس بهشهر، بیت مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 4 = 9