آخرین خطبه دشمن شکن ۰۷ شهریور ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۷ شهریور ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و هفته دولت، سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، موفقیت دولت در خدمت به مردم را به عنوان عزت نظام و اسلام دانستند.

ایشان با اشاره به حوادث منطقه تاکید کردند که سریعترین عقوبت از جانب خدا برای ظالم است، که نمونه آن سرنوشت امروز اسرائیل غاصب است که چطور از دست دوستداران و مقلدین انقلاب اسلامی به خاک مذلت افتاده تا جایی که امروز نتانیاهو با این شکست مجبور شد اعتراف کند که پشتیبان فلسطین، ایران بزرگ است.

امام جمعه محترم بهشهر در ادامه، همه توطئه های منطقه از جمله گروهک داعش را از نقشه های آمریکا دانسته تا جلوی رشد اسلام ناب را بگیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تشکر از فعالیت های دولت ابراز داشتند: خدمات نظام اسلامی را قدر بدانیم که در هر مناسبت ده ها طرح خدماتی ، رفاهی ، اجتماعی و اقتصادی افتتاح می شود که باید برای اطلاع رسانی این خدمات تلاش بیشتری شود تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته جناب آقای یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به مناسبت هفته دولت گزارش اقدامات انجام شده در دولت یازدهم را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند.

قبل از آغاز نماز عبادی سیاسی جمعه ، مراسم راهپیمایی بسیجیان گردان های بیت المقدس در دفاع از مبارزین و مردم غزه از محل سپاه پاسداران تا مصلای نماز جمعه برگزار شد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۰۷ شهریور ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 6 = 12