خطبه های دشمن شکن ۳۱ مرداد ۹۳ + صوت


مراسم شب احیای 23 رمضان ، شب قدر با حضور حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۳۱ مرداد ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از عموم مومنین که در مراسم شب شهادت آن حضرت و همچنین مراسم دسته روی روز شهادت آن امام همام شرکت کردند، تشکرنموده و یاد و نام شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را در آغازین روز هفته دولت گرامی داشتند.

ایشان با اشاره به روز شهادت امام صادق (ع) حدیثی را از قول آن حضرت که فرمودند: صداقت عزت می آورد و دروغ پستی و ذلت، که در امر صداقت مصداق آن امروز جمهوری اسلامی ایران ویاران محور مقاومت از جمله حضرت آیت الله العظمی سیستانی و سید حسن نصر الله است که با صداقتشان در نزد جهانیان عزتمندند و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و انگلیس منفور واسرائیل کودک کش با دروغگویی در نزد افکارعمومی جهان پست و ذلیلند.

امام جمعه محترم بهشهر در موضوع هفته دولت خاطرنشان کردند: خدمات نظام جمهوری اسلامی در دولت های گذشته تا امروز بسیار چشمگیر بوده که نشانه آن هم عصبانیت دشمنان اسلام خصوصاً استکبار جهانی است.

ایشان در ادامه تاکید کردند: دولت باید فرموده امیرالمومنین را آویزه گوش خود قرار دهد که فرمودند:حاکمان باید آب ونان ومسکن مردم را تامین کنند. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تشکر از فعالیت های دولت ابراز داشتند: مسئولین باید بر نیازمندی های جامعه از جمله ارزاق عمومی نظارت بیشتری داشته و مواظب افراد کم درآمد و مستضعف باشند.

حضرت آیت الله جباری تاکید کردند: دست رهبری روی هرکسی باشد ما نوکرش هستیم.

خطیب جمعه بهشهر در بخش پایانی خطبه ها به موضوع جنایتهای دشمنان بشریت مخصوصاً عوامل آمریکای جنایتکار در منطقه اشاره کردند: امروز بیداری و مقاومت ملتها باعث شد که استکبار به مخمصه بیافتد. سوال اینجاست که حقوق بشر دروغین غربی ها کجاست؟ دربحرین؟ درمصر؟ درکشتار مردم غزه؟ ویا در سرکوب سیاهپوستان آمریکا؟

دروغ های حاکمان غربی باعث شد که صدای تشت رسوایی شان به گوش دنیا برسد. آمریکا با دروغ گویی  و حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل غاصب حقوق بشریت را از بین برده است.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته برادر آزاده جناب آقای مهندس نورزاد فرماندار محترم شهرستان بهشهر به مناسبت هفته دولت گزارش اقدامات یکسال گذشته در شهرستان را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند.

قبل از آغاز نماز عبادی سیاسی جمعه ، مراسم دسته روی از حسینیه قتلگاه به سوی مصلای جمعه شهرستان برگزار شد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 7