خطبه های دشمن شکن ۲۷ تیر ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری ، نماز جمعه شهرستان بهشهر ، رمضان 1393

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۷ تیر ماه ۹۳ شهرستان بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات روزه داران موحد و گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، از حضور پرشور و معنوی آحاد روزه داران در نماز جمعه تشکر کردند.

ایشان در ادامه وصیت امیرالمومنین (ع) به فرزندانش امام حسن و امام حسین (ع) را یادآور شدند که فرمودند : شما دو نفر را به تقوای الهی دعوت می کنم، به دنبال دنیا نروید، از چیزی که از دنیا به شما نرسیده حسرت نخورید، به حق عمل کنید، برای ظالم دشمن باشید و برای مظلوم یاور، منضبط باشید و بی برنامه نباشید، بین خود را اصلاح کنید که ثوابش از یک سال نماز و روزه بیشتر است، به یتیمان احترام بگذارید، همسایه آزار نباشید، به قرآن عمل کنید، مکه را خالی نکنید که مرکز کنگره بین الملی اسلام است و اگر خالی کنید ابهت شما از بین می رود، با مالتان در راه خدا جهاد کنید، صله رحم را ترک نکنید، امر به معروف و نهی از منکر کنید.

حضرت آیت الله جباری در موضوع وضعیت امروز جهان اسلام تاکید کردند که مدعیان حقوق بشر در قضیه غزه مرده اند و چرا فریاد نمی زنند. کشور های غربی به سرکردگی آمریکا رسماً از اسرائیل حمایت می کنند و بیش از ۲۰۰ انسان بی گناه را کشتند ولی مجامع جهانی صدایشان در نمی آید.

در قضیه عراق هم گروهک داعش که دست پرورده آمریکا است به علما و مردم مسلمان سنی و شیعه رحم نمی کند و تهدید می کند که تمام اماکن مقدسه شیعیان را از بین خواهد برد که تمام این حرکات با حمایت مدعیان حقوق بشر غربی از جمله آمریکا انجام می گیرد. البته بیش از ۲۰۰ میلیون شیعه و بالاخص ۷۰ میلیون شیعه ایران اسلامی تمام نقشه هایشان را از بین خواهند برد، زیرا که نجف، سامرا، کربلا، و همه اماکن مقدسه جان شیعیان هستند و شیعه ثابت کرد که تن به ذلت نخواهد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شدند : قدر امنیت ایران اسلامی را بدانیم که قرن ها گذشته تا چنین حکومت اسلامی در عصر ما تشکیل شد که همه باید قدردان جمهوری اسلامی و زحمات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (س) باشیم.

ایشان در پایان از حضور غیرتمندانه مردم بهشهر که در مراسم شب نوزدهم رمضان در کنار مزار شهدای گرانقدر بهشت فاطمه (س) با همت هیئت رزمندگان برگزار شد تشکر کردند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته توسط برادر حاج قاسم عسکری مراسم عزاداری و سینه زنی در رسای امیرالمومنین علی (ع) انجام شد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۲۷ تیر ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + = 6