خطبه های دشمن شکن ۰۶ تیر ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۶ تیر ماه ۹۳ که در منطقه محروم عشرستاق شهرستان بهشهر برگزار شد ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد برگزاری نماز جمعه در شهرستان بهشهر از حضور بی نظیر ، پرشور و انقلابی مردم شهرستان در طول ۳۵ سال اقامه نماز جمعه تشکر کرده و برای همه آرزوی سعادتمندی نمودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در موضوع خدمات بی نظیر نظام به مردم و کشور عزیزمان یادآور شدند : خدمات نظام را با امکانات قبل از انقلاب مقایسه کنید، قبل از انقلاب هیچ مسئولی در این مناطق دیده نشد ، هیچ اقدام عمرانی و رفاهی انجام نگرفت ، روز به روز بر مشکلات مردم افزوده می شد ولیکن بعد از انقلاب خدمات نظام منطقه را متحول کرد. امکانات رفاهی از جمله آب ، برق ، تلفن ، خانه بهداشت ، راه و حضور مسئولین کشوری و استانی و منطقه ای به صورت مستمر برقرار است و این خدمات مدیون زحمات حضرت امام (ره) و شهدا است. البته تا موقعیت مطلوب فاصله داریم ولیکن همه مسئولین قصد خدمت دارند.

حضرت آیت الله جباری در موضوع حادثه عراق تاکید کردند : استکبار جهانی برای نا امن کردن جهان اسلام همیشه عوامل مزدور خود را در آستین دارد بعثی ها را حفظ کرد تا این ایام از آن ها استفاده کند. در مصر مزدوران خود را از جمله عبدالفتاح السیسی را برای اجرای برنامه های خود حفظ کرد. حالا هم همه دشمنان اسلام برای برهم زدن وضع کشور مسلمان عراق متحد شدند لیکن مراجع تقلید به میدان آمدند و مردم مسلمان نیز به حکم مراجع لبیک گفته و جلوی توطئه را گرفتند.

همه این توطئه ها نشات گرفته از دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکا است که امام (ره) بارها فرمودند هر چه گرفتاری داریم از آمریکا و از ناب آمریکا از جمله رژیم منحوس سعودی است که باز امام (ره) تاکید کردند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمیگذریم. که امام (ره) همه این توطئه ها را پیش بینی کرده بودند.

همه این فشار های استکبار بر این است که ملت ما ملت زنده و رو به جلو است. از نظر نظامی استکبار از ملت ما می ترسد . از نظر سیاسی، علمی ، تکنولوژی و ورزشی ملت ما حرف برای گفتن دارد. لذا دشمن روز به روز برای جلوگیری از این رشد پویا فشار را بیشتر می کند.

ایشان در پایان از مسئولین خواستند که به نیازمندان توجه کنند و در رفع مشکلات مردم کوشا باشند و وحدت رویه با محوریت حضرت امام خامنه ای (س) را حفظ کنند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته جناب آقای جناب آقای دکتر مقیمی نماینده محترم مجلس ، جناب آقای دکتر هاشمی معاون محترم وزارت ورزش گزارش تصمیمات گرفته شده در شواری اداری شهرستان را که در منطقه محروم عشرستاق برگزار شد را به سمع و نظر نمازگزاران رساندند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۰۶ تیر ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۰۶ تیر ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + 5 =