تجلیل از جوانان نخبه بهشهر


حضرت آیت‌الله سید صابر جباری ،  مراسم تجلیل از نخبگان شهرستان بهشهر

حضرت آیت‌الله سید صابر جباری در مراسم تجلیل از نخبگان شهرستان بهشهر ، در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در عراق، خاطرنشان کردند: شیطنت‌ها از آنجا آغاز شد که تصمیم گرفتند تا بخشی از عراق را تجزیه کنند، یک باره آیت‌الله سیستانی اعلام جهاد کردند و نیروهای مردمی و نظامی وارد عمل شدند.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه تا بستر قوت در عراق نبود، نمی‌توانست هشت‌ سال با ما بجنگد، اظهار داشتند: عراق، جایی است که برای اسرائیل خطر است، با تمام توان دارند کار می‌کنند و کشورهای حامی تروریست هم به آنها کمک می‌کنند.

حضرت آیت الله جباری تصریح کردند: اگر در عراق آتش جنگ و فتنه به پا شده، همین فردا خاموش نمی‌شود، آمدند با تمام توان سنی‌ها را از کردها و شیعیان عراق، جدا کنند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت وجود جوانان برای توسعه هر کشوری، بیان داشتند: اگر جوان در میدان نباشد و میدان‌داری نکند، آن جامعه دچار ذلت می شود.

ایشان تصریح کردند: مملکتی که جوان دارد، خواهران و برادران جوان و نخبه دارد، فخر ما است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مملکت ما نباید از جوانان تهی باشد، اظهار داشتند: ۱۰ سال اشتباه کردیم، نسل جوان ما دارد کم می شود، جوانان باید در صحنه بیایند، با شخصیت بیایند و فشل نباشند.

موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) بهشهر، در بخش پایانی سخنان خود، گفتند: ۲۰۰ خواهر و ۲۷ برادر طلبه با نمره‌های ۱۹ و ۲۰ در مقطع کارشناسی تحویل جامعه دادیم و این ها برای ما یک افتخار بزرگ است.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 2 = 11