خطبه های دشمن شکن ۲ خرداد ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 17 آبان 92

حضرت آیت الله حاج سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۲ خرداد ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و پاسداشت یاد و نام عالم زاهد حضرت آیت الله العظمی کوهستانی (ره) و گرامیداشت روز سوم خرداد ، سالروز عملیات پیروزمندانه آزاد سازی خرمشهر ، روز مقاومت و پیروزی و سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) ، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانسته و نقش ولایت فقیه را در فتح خرمشهر یادآوری کرده و تاکید کردند که این نقشِ ولایت فقیه بود که رزمندگان توانستند در شهر خرمشهر بیش از ۱۹ هزار اسیر از تیمسار و سرلشکر تا نیروی عادی را از دشمن بگیرند و اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم همه این پیروزی ها ادامه خواهد داشت.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان از همگان خواستند که همیشه در صحنه باشند که با حضور شما در صحنه ، آمریکا افسرده می شود.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزودند : مردم عراق خوبان را انتخاب کردند ، آمریکا عزا گرفت . ولیکن در مصر هزاران نفر را به اعدام محکوم کردند ، آمریکا سکوت مرگبار گرفت. لذا با توجه به بیانات حضرت امام خامنه ای (س) در جمع پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) ، اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید به نیروهای انقلابیِ داخلی اعتماد کنیم و این پیشرفت و اعتماد آمریکا را مایوس خواهد کرد.

حضرت آیت الله جباری در پایان تاکید کردند مسئولین باید قدردان زحمات ایثارگران خصوصاً خانواده های معظم شهدا باشند و در حل مشکلات شان تلاش کنند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت فتح خرمشهر، سردار عمرانی اولین فرمانده مازندرانی لشکر ویژه ۲۵ کربلا در موضوع دفاع مقدس خصوصاً عملیات پیروزمند بیت المقدس سخنرانی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه بهشهر ۰۲ خرداد ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن نماز جمعه بهشهر ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 8 = 16