خطبه های دشمن شکن ۰۸ فروردین ۹۳ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۸ فروردین ماه ۹۳ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ، از همگان در جهت برگزاری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مخصوصاً روز شهادت آن حضرت جهت دسته روی و عزاداری در مصلای نماز جمعه دعوت کرده و از همه کسانی که این ایام را حرمت داشتند تشکر کردند.

ایشان در موضوع مصوبه جنجالی هیئت دولت و الحاق بخشی از شبه جزیره میانکاله مازندران به استان گلستان گلایه ای را مطرح نموده و تاکید کردند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و هیچ چیز را با اصل نظام عوض نخواهیم کرد ولیکن گلایه و اعتراض مردم مازندران را در موضوع الحاق بخشی از شبه جزیره میانکاله به استان گلستان را از طریق قانونی از جمله از طرف نمایندگان خبرگان استان ، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس پیگیری خواهیم کرد.

ایشان در ادامه افزودند : از دیرباز برادری و محبت بین مردم دو استان گلستان و مازندران بوده و از این بابت از همگان تشکر می کنم ولیکن جای گلایه است با توجه به این همه دشمنی های بین الملی برای مردم ایران چرا هیئت دولت چنین مصوبه جنجالی را که باعث اختلاف بین دو استان برادر شده است به تصویب رسانده است. از نظر قانونی و حقوقی این شبه جزیره جز محدوده استان مازندران بوده و هیچ کس حق ندارد به هر منظور سیاسی یا غیر سیاسی نسبت به بخش یا قسمتی از شبه جزیره تصمیم خاص بگیرد. البته ما تمام تلاش و پیگیری خود را از طریق قانونی به پیش می بریم ولیکن اگر آقایان پاسخ قانع کننده ای ارائه ندادند ما تکلیف دیگری داریم که عمل خواهیم کرد. 

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از خطبه های دوم ضمن اشاره به جنایت های مکرر آمریکا یادآور شدند استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جهت منافع خود دست به هر عمل ضد بشری می زند و نام او را دفاع از حقوق بشر می گذارد. کشتار و نا امنی در اوکراین ، سوریه ، عراق ، افغانستان و حمایت از حکومت کودتایی مصر و دیگر کشورهای مرتجع را دفاع از حقوق بشر می نامد. در مقابل صدور حکم اعدام ۵۲۸ نفر از نیروهای اخوان المسلمین سکوت کرده و در پشت پرده از این حکم حمایت می کند ولیکن از اعدام قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست های آدم کش به بهانه حقوق بشر حمایت می نماید و این برخورد های دوگانه را دنیا فهمیده و روز به روز بر رسوایی آمریکایی ها اضافه می شود.

قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه به مناسبت ایام فاطمیه برادر روح الله عموزاد نوحه سرایی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۸ فروردین ماه ۱۳۹۳

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۸ فروردین ۱۳۹۳ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


7 + = 14