خطبه های دشمن شکن ۲۳ اسفند ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۳ اسفند ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز شهدا و همچنین آغاز سال ۹۳ ، از مردم خوب و انقلابی خواستند اولاً در ایام سال نو ضمن رعایت حرمت شهادت حضرت زهرا (س) ، سنت حسنه صله رحم را با سرکشی از بزرگان و بستگان و نزدیکان خود به جا آورده و از سنت های غلطی چون چهارشنبه سوزی که موجب اذیت و آزار مردم شده و زمینه ایجاد خسارت های مالی و جانی را به وجود می آورد دوری کنند.

ایشان در موضوع روز شهید تاکید کردند که با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ، جامعه هم زنده می ماند و همه شهدا شاه بیت وصیت نامه شان پشتیبانی از رهبری و ولایت بوده که بنده هم به عنوان یک طلبه ، نوکر رهبری هستم و این را اعتقاد دارم که اگر می خواهیم مملکت ما امنیت داشته باشد و به سرانجام برسد باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم.

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از خطبه های دوم ضمن اشاره به جنایت های مکرر آمریکا یادآور شدند ام الفساد قرن آمریکا است و به جز نابودی اسلام و انقلاب اسلامی به چیز دیگری قانع نخواهد شد. همه ما باید بدانیم که خداوند در قرآن می فرماید: یهود و نصارا از شما راضی نمی شوند تا موقعی که تابع آن ها شوید. لذا اعتماد کردن به کشور های غربی مخصوصاً آمریکا به دور از عقل دینی و سیاسی است که نمونه آن سو استفاده کردن خانم اشتون از رافت جمهوری اسلامی و ملاقات با افراد معلوم الحالی که سابقه فتنه گری و خیانت به ملت ایران را دارند که از عکس العمل به جا همه مخصوصاً ریاست محترم قوه قضاییه و مقننه تشکر کرده و ورود و ملاقات دزدکی مسئولین اروپایی را در این قضیه محکوم می کنیم و مسئولین وزارت خارجه هم باید هوشیار باشند و مواظب شیطنت دشمنان باشند. البته ما با تابعیت از رهبر فرزانه انقلاب از مسئولین سیاست خارجه حمایت می کنیم و حرکت های خیانت بار و ملاقات های دزدکی مسولین غربی را نیز محکوم می کنیم.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 2 = 10