بهداشت و درمان از نظر امکانات و دارو با مشکل روبرو است


ayatollah-jabbari-9212 

حضرت آیت الله سید صابر جباری، بعدازظهر دوشنبه در آیین بزرگداشت روز پرستار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بهشهر افزود: در گذشته مملکت ما نیازمند پزشکان و متخصصین بهداشتی از هند و بنگلادش بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، پزشکان متعهد فراوانی در سراسر ایران اسلامی و جهان داریم که بیانگر بالندگی ایران در علوم پزشکی است.

ایشان با گرامیداشت روز پرستار اظهار داشتند: حضرت زینب(س) یک نمونه برای پرستاران هستند و روز ولادت ایشان به عنوان روز پرستار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت است.

حضرت آیت الله جباری ادامه دادند: برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستار تنها قطره ای در برابر دریای بیکران الطاف و محبتهای بی مثال پرستاران برای بیماران است.

ایشان گفتند: پرستاران بعنوان فرشتگان بر روی زمین هستند که لباس سفیدشان بیانگر قلب پاک و سفیدشان است و لذا همه ما باید در برابر عظمت کار پرستاران احساس وظیفه کرده و در جهت پاسداشت روز پرستار تلاش کنیم.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه کار پرستاران متمم کار پزشکان است یادآور شدند: اگر همکاری و همراهی و مراقبت پرستاران از بیماران نباشد چه بسا همه عملکردهای پزشکان برباد رفته و نادیده گرفته شود.

حضرت آیت الله جباری با بیان اینکه حقوق پرستاران لایق کار و زحمت بی حدشان در رابطه با بیماران و خستگی ها و نگرانی هایشان نیست خاطر نشان کردند: تعهد عمل در کار پرستاری مهم است و در این رابطه باید با ایجادرضایت برای پرستاران، تعهدشان در مقابل بیمار افزایش پیدا کند.

ایشان همچنین با اشاره به افزایش امکانات در بیمارستانهای مختلف گفت: تلاش شود تا بیماران با ایجاد امکانات بیشتر در همین شهرستان مداوا شوند و با تجهیز امکانات از انتقال بیماران به بیمارستانها و شهرهای دیگر خودداری شود.

در این مراسم از پرستاران بیمارستانهای امام خمینی (ره) بهشهر، شهدا، بیمارستان امیدی و مهر بهشهر تجلیل شد .

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + 8 =