خطبه های دشمن شکن ۰۹ اسفند ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۹ اسفند ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تشکر از مدیران شهری در خدمت رسانی به شهروندان عزیز از همگان خواستند با توجه به نزدیک شدن سال جدید اولاً از اسراف پرهیز کنند و نسبت به رعایت شئونات اخلاقی و فرهنگ اسلامی کوشا باشند.

ایشان در ادامه با توجه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری از مسئولین و مردم خواستند که تلاش کنند تا توان اقتصادی را از درون کشور افزایش داده و با قدرتمند شدن و استحکام کشور نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص حادثه اوکراین افزودند : استکبار جهانی بنا است نظم نوین جهانی خود ساخته را برای تامین منافع خود گسترش دهد و در مقابل آن هر کشور قانونی و آزاده ای باشد مورد حملات گوناگون قرار می گیرد که بعد از شکست سیاست های آمریکا در سوریه تمام توان خود را در کشور اوکراین گذاشته و امنیت و آسایش مردم را از بین برده تا شاید حداقل منفعتی از سیاست های ظالمانه خود ببرد. همان آمریکایی که به دروغ دم از حقوق بشر می زند ولیکن مردم بی گناه سوریه ، اوکراین و دیگر کشور های آزاده را قتل و عام و آواره می کند.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه های دوم افزودند: مسئولین و دست اندر کاران ، مخصوصاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع سیانت از فرهنگ اسلامی و جلوگیری از نفوذ مزدوران فرهنگ غرب در جامعه و مطبوعات ، دقت و جدیت بیشتری داشته باشند.

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه جناب آقای مهندس آزموده شهردار سختکوش بهشهر گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های آتی شهرداری را به اطلاع نمازگزاران رساندند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۹ اسفند ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


2 + 9 =