خطبه های دشمن شکن ۰۲ اسفند ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۲ اسفند ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی ، از حضور پرشور و مستمر مومنین در نماز جمعه به عنوان کنفرانس هفتگی اسلام تشکر و قدردانی کردند.

امام جمعه محبوب بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی که از جانب رهبر فرزانه انقلاب به سران قوا ابلاغ شد را نتیجه بررسی ها و نشست های طولانی دانشمندان موثر کشور با رهبر معظم انقلاب دانسته که سران قوا هم به حق به این سیاست ها لبیک گفتند و متعهد شدند که سیاست های اقتصادی کشور را بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی به پیش ببرند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها دفاع جانانه مردم سوریه و حمایت های حزب الله لبنان از سوریه را یاد آور شده و شکست توطئه غربی ها در سوریه را بیداری و حضور مردم سوریه دانستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه ها تاکید کردند آمریکا و غربی ها نتوانستند در سوریه کاری انجام دهند، لذا رفتند به سوی اوکراین ، کشوری که قانونی و بر حسب رای مردم اداره می شود. تمام اروپای غربی و آمریکا از مخالفین داخلی اوکراین حمایت کرده و مردم این کشور را به جان هم انداختند که فلسفه وجودی استکبار تفرقه و فتنه است و تمام فتنه ها از آمریکا است و آمریکا برای حفظ منافع اش به هیچ کس رحم نخواهد کرد.

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه حضرت حجت الاسلام بابایی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سخنرانی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۲ اسفند ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


8 + = 13