گزینه اهدای جان برای انقلاب روی میز ملت است


راهپیمایی 22 بهمن بهشهر ، دهه فجر 92 - سید ضیا جباری

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین جباری امروز سه شنبه در جمع پرشور و با صلابت راهپیمایی کنندگان بهشهر در پارک ملت این شهرستان اظهار داشت: انقلاب ما ریشه در اسلام دارد و به همین دلیل هیچ توطئه ای نمی تواند بر این انقلاب کار ساز باشد.

وی اظهار داشت: آمریکا امروز به زانو درآمده و اگر شعار آمریکایی های امروز این است که گزینه های جنگ روی میز ماست استکبار چشمانشان را بازکنند و این حضور ملت را ببینند.

سید ضیاء الدین جباری ادامه داد: خصومت و دشمنی آمریکا و استکبار با انقلاب اسلامی مختص زمان فعلی و سالهای گذشته نیست بلکه آمریکا و استکبار از همان ابتدای انقلاب با ایران اسلامی و افکار امام راحل و سپس ایده های رهبری مخالف بودند.

وی افزود: ملت ما با حضور گسترده در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهند که همچنان پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و لحظه ای از ارزشهای انقلاب فاصله نمی گیرند و ثابت کرد تمام گزینه ها حتی اهدای جان برای انقلاب روی میز ماست.

امام جمعه موقت بهشهر همچنین ادامه داد: ملت آگاه و هوشیار ما نه از گزینه های روی میز دشمن هراس دارد و نه از برنامه ها و تحریم ها ، بلکه با ولایتمداری همه جانبه در جهت بالندگی ایران اسلامی بر پایه رهبری تلاش می کند.

وی گفت: اقتدار ما در حضور ملت هوشیار ما است که در صحنه های مختلف این انقلاب با صلابت ظاهر شده اند و برنامه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

ایشان با اشاره به عظمت جوشش و خروش ملت ایران در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن امسال بیان داشت: ملت ما امسال با شور و هیجان بیشتری به خیابان ها آمد تا به جهانیان ثابت کند که تحریم ها هیچ تاثیری بر ولایتمداری و اسلام مداری ملت ما ندارد و مردم ما همواره گوش به فرمان رهبری آماده جهاد است.

وی با بیان اینکه حضور ملت بصیر ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه دشمن است یادآور شد: استکبار بداند ملتی که انقلاب خود را با قرآن و ولایت و ائمه آغاز کرده است هرگز در برابر استکبار سر تسلیم فرود نمی آورد بلکه استوار در ادامه راه انقلاب ادامه مسیر می دهد.

امام جمعه موقت بهشهر بیان داشت: انقلاب ما با انقلابهای سایر ممالک فرق دارد چرا که ملت ما با اطاعت از رهبری در مسیری گام نهادند که به انقلاب مهدی عصر (عج) می رسد و دشمن بداند همان ملتی که در سال ۴۲ شعارشان ” یا مرگ یا خمینی” بود امروز شعارشان ” لبیک یا خامنه ای” است و لحظه ای از ولایت دست بر نمی دارد.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + = 2