خطبه های دشمن شکن ۱۸ بهمن ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۸ بهمن ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت یاد و نام رزمندگان و شهدای عملیات پیروزمند والفجر ۸ و تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) و دهه ی مبارکه ی فجر ، روز ۲۲ بهمن را روز عید اعظم اسلام دانسته و از همگان خواستند که با تمام قوا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

امام جمعه محبوب بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها هدف دشمنان مخصوصاً آمریکا را از این همه دشمنی با ملت ایران فقط حفظ اسرائیل دانسته و اعلام کردند که باید آمریکا بداند با یاوه گویی هایی که مسئولین آن ها تکرار می کنند و مرتب دم از همه ی گزینه ها می زنند ، ملت ایران هم همه ی گزینه هایش روی میز است و با صدای بلند اعلام می کنیم که تا آخرین نفر و آخرین نفس و آخرین قطره خون از دینمان دفاع خواهیم کرد.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها از مدیران و مسئولین خواستند که در عرضه ی آذوقه (سبد کالا) تدبیر کنند و مردم نیز تحمل و صبر کنند تا دشمنان سو استفاده نکنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه ها از مردم مازندران خصوصاً از محمود آباد تا رامسر که دچار سختی شدند و تحمل کردند و همچنین از مسئولینی که تمام تلاششان را برای حل مشکل پیش آمده (بارش برف) در منطقه انجام دادند تشکر کرده و ابراز امیدواری نمودند که هر چه سریعتر زندگی عادی به منطقه بازگردد. 

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه مداح اهل البیت برادر پاشا در وصف امام حسن عسکری (ع) و دهه ی مبارکه فجر مدیحه سرایی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 4 = 11