خطبه های دشمن شکن ۱۱ بهمن ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۱ بهمن ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک آغاز دهه ی مبارک فجر، این انقلاب را نوری از جانب خداوند دانست که موجب سرازیر شدن برکات در کل جهان شد و خوشبختانه ملت ایران به عنوان الگو و انقلابی برای آزادی خواهان دنیا معرفی شد و در طول این انقلاب و در تمام شرایط عاقلانه عمل کرد و به پیشرفت های فراوانی هم رسید.

ایشان افزودند: ملت ما در مذاکرات سیاسی نیز عزتمندانه وارد شده و اقتدار و صلابت همه جانبه ایران در جهان بیانگر این مسئله است.

خطیب جمعه بهشهر با اشاره به عدم حضور ایران در ژنو خاطر نشان کرد: این مسئله از برکات خداوند بود که نصیب حالمان شد و باید شکرگزار باشیم.

ایشان گفتند: ملت ما تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و ستم نمی رود و توطئه ها و تحریم های مختلف دشمنان بر ملت ما کار ساز نیست و بزرگی و اقتدار ما مدیون شعار مرگ بر آمریکا و زیر سلطه نرفتن استکبار است.

حضرت آیت الله جباری با قدردانی از خدمات ارائه شده در طول این انقلاب خاطر نشان کردند: ما تابع عدالت هستیم و باید در جامعه نیز عاقلانه و بر اساس عدالت رفتار کنیم و خدمات ارزنده نظام را در مواقع مختلف بدرستی دیده و منعکس کنیم و خدمات را ارج نهیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزودند: آگاهی، پیشرفت و فرهنگ ایران اسلامی در جهان بی نظیر است و باید قدر این دانشمندان و عالمان را بدانیم و در طی رسیدن به درجات علمی، ایمان را نیز مد نظر داشته باشیم.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 5 = 9