در بازگشایی عمارت صفی آباد بهشهر تسریع شود


حضرت آیت الله جباری ، دکتر مقیمی ، مهندس نورزاد ،جلسه عمارت صفی آباد

جلسه کمیته تخصصی احداث تله کابین بهشهر با حضور حضرت آیت الله جباری، دکتر مقیمی, محمد تقی نورزاد ,اوسط منتظری معاون سازمان جنگل ها و مراتع کشور و سرمایه گذار این پروژه در فرمانداری بهشهر برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات دکتر مقیمی نماینده محترم مردم شهر های بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و مهندس نورزاد فرماندار محترم شهرستان بهشهر ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر نیز در این جلسه گفت : بازگشایی عمارت صفی آباد که در حال حاضر در اختیار نیروهای نظامی قرار دارد ، آرزوی دیرینه مردم بهشهر و یکی از راه جذب بیشتر گردشگر به این شهر است.

آیت الله ‌سیدصابر جباری اظهار کرد: صفی آباد در حال حاضر دارای دو بخش گردشگری و نظامی است که باید برای استفاده مردم از آن مکان ، میان این دو بخش حایلی ایجاد شود .

وی بیان کرد : نمی توان به دلیل حضور نیروهای نظامی ، مردم را از نعمت دیدن این منطقه زیبای تاریخی و طبیعی که بر فراز بهشهر قرار دارد محروم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : در سال های گذشته تلاش های فراوانی برای باز کردن این عمارت تاریخی و زمینه سازی برای حضور مردم در آن مکان انجام شد اما به دلایل نامعلوم این طرح متوقف شد .

حضرت آیت الله جباری ادامه داد : باید از همه ظرفیت های خدادادی و موجود در منطقه استفاده مطلوب کرد که در صورت تحقق آن ، بخش زیادی از مشکلات مربوط به اشتغال برطرف خواهد شد .

امام جمعه بهشهر گفت : دسترسی مردم بهشهر به دریا ، از دیگر طرح هایی است که لازم است برای بهره مندی مردم از مواهب طبیعی مورد تاکید و نظر مسوولان قرار بگیرد .

وی افزود : اولویت اصلی در اجرای همه این طرح ها ، حفظ محیط زیست برای نسل های آینده است که با توجه به فرهنگ بالای مردم منطقه ، نگران حضور مردم در این مکان ها و تخریب آن توسط مردم نیستیم.

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 1 = 2