خطبه های دشمن شکن ۰۶ دی ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری - نماز جمعه 24 آبان 92

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۶ دی ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تسلیت ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) از همه مومنین درخواست کردند ضمن گرامیداشت ایام پیشرو در انجام فرامین پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی عامل بوده و دیگران را هم دعوت به این امر نمایند.

امام جمعه محبوب بهشهر ضمن گرامیداشت روز نهضت سواد آموزی از همه کسانی که مستعد آموختن علم هستند دعوت کرد که با این مرکز همکاری نمایند و همچنین از زحمات سی و چند ساله دست اندرکاران نهضت سواد اموزی تشکر کردند.

ایشان با گرامیداشت هفته ثبت احوال از زحمات مدیران این سازمان نیز تقدیر نمودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها خطاب به غربی ها فرمودند شما مگر عقل نداشتید که در ژنو پشت میز مذاکره نشستید و توافقنامه را امضا کردید و حالا زیر قرارتان را زدید. البته ما می دانیم که غربی ها مخصوصاً آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد نبودند و به جز منافع خود به هیچکس رحم نمی کنند حتی به همپیمانانش. ببینید چه بلایی به سر ترکیه آوردند، کسی که به دوستان خود رحم نمی کند نباید به آن ها اعتماد کرد و امروز مسئولین و مردم ما باید بدانند که اگر وحدت رویه و حمایت همه جانبه از رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (س) را حفظ کنیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت ایام آخر صفر مداح اهل البیت حاج قاسم عسکری با ذکر مصائب اهل بیت نوحه سرایی کردند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۶ دی ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۶ دی ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + = 12