خطبه های دشمن شکن ۲۹ شهریور ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۹ شهریور ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه مهر آغاز دوباره بهار علم و دانش ، از مسئولین آموزش و پرورش خواستند که در تربیت و آموزش فرزندان این کشور کوشا باشند.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از سردار سرلشکر سلیمانی که برای اعتلای اسلام ناب به رهبری حضرت امام خامنه ای (س) در جهان اسلام زحمت می کشند، این شخصیت را کابوسی برای دنیای استکبار مخصوصاً آمریکا دانستند و برای سلامتی ایشان دعا کردند.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص مسائل منطقه افزودند آمریکا ، انگلیس و فرانسه تمام تلاش خود را جهت سرنگونی دولت مردمی بشار اسد انجام داده ولیکن با تدبیر دولت سوریه و حمایت مردم آن و همچنین گروه های جبهه مقاومت از کشور سوریه تاکنون همه نقشه های دشمنان خنثی شده و ان شا الله در آینده هم موفق نخواهند شد.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه های دوم ضمن حمایت از جایگاه ولایت فقیه تنها راه موفقیت نظام جمهوری اسلامی و حفظ وحدت آحاد مردم را اطاعت و حمایت از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (س) دانسته و از مردم خواستند جهت خدمت رسانی بیشتر مسئولین به کشور ، از دولت حمایت نمایند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


7 + = 10