خطبه های دشمن شکن ۱۵ شهریور ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۱۵ شهریور ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن دهه ی کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، همه ی دختران ایران اسلامی را به الگو گرفتن از حضرت معصومه (س) فرا خوانده و سالروز شهادت مظلومانه مردم انقلابی تهران در ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ به دست رژیم ستم شاهی را گرامی داشتند.

ایشان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اجلاس خبرگان رهبری و دیدار با حضرت امام خامنه ای (س) همه را موظف به پیروی از فرامین آن حضرت دعوت و تنها راه آسیب نرسیدن به کشور و انقلاب اسلامی را اطاعت از ولایت فقیه دانستند.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص مسائل سوریه و موضع گیری بعضی ها در این مورد افزودند مگر آمریکا و اسرائیل را نمی شناسید. چرا حرفی می زنید که آن ها خوششان بیاید. مگر جنایت های آن ها را نمی دانید. چرا مواضعی می گیرید که دشمن به شما احسنت بگوید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند مواضع نظام فقط باید از بیان مبارک امام خامنه ای (س) شنیده شود. دنیا مواضع نظام را از جانب مقام معظم رهبری رصد می کند. نباید خلاف مواضع صریح نظام و ولایت در قبال کشور های اسلامی و سوریه موضع گرفت. ما نگران مسلمانان بویژه مسلمان مصر ، بحرین و سوریه هستیم.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه های دوم به مسئولین و مردم توصیه کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت و انقلاب شما آسیب نرسد و ما در دفاع از ولایت فقیه با هیچکس و شخصیتی معامله نکرده و تا پای جان از جایگاه ولایت دفاع می کنیم.

در پایان از طرف حضرت آیت الله جباری از اعضای محترم شورای اسلامی دوره سوم با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + = 5