خطبه های دشمن شکن ۸ شهریور ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۸ شهریور ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و عرض تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع)  و شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، از این دو شهید تجلیل و به عنوان دو چهره ی صمیمی و فداکار اسلام نام بردند.

ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت فرمودند: مسئولیت و مقام انسان را دچار کبر و غرور می کند ولی شهید رجایی از دست فروشی به ریاست جمهوری رسید ، نه دست فروشی برایش عیب بود و نه ریئس جمهوری برایش بزرگ بود.

امام جمعه محبوب بهشهر در خصوص حمله استکبار جهانی به سوریه بیان داشتند: حزب الله و حماس جواب دندان شکنی به آمریکا داده اند و حال اگر آمریکا بخواهد به سوریه حمله کند فاجعه ی بزرگ انسانی رخ خواهد داد و آمریکا و غرب تمام ارزش های پوشالی خود را که حقوق بشر نام می گذارد زیر پا خواهند گذارد.

حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه های دوم افزودند: اگر آمریکا منظورش ایران است باید بداند که با گوش شیر نباید بازی کند، آنها ۸ سال مقابله با ایران را تجربه کرده اند چرا که مردم ایران با ولایت فقیه پیوند خورده اند و دفاع از ایران را مانند حمایت از جان و مال و ناموس خود واجب می دانند.

امام جمعه بهشهر درگیری های مصر را که باعث به جان هم انداختن برادران مسلمان و برادر کشی شده است را از نقشه های شوم انگلیس دانستند.

ایشان با تاکید بر این موضوع که دفاع از مصر دفاع از ایران است افزودند: ما نباید نسبت به اتفاقات و سرنوشت مصر بی تفاوت باشیم چرا که مصر سنگر اول ماست و اگر جبهه استکبار از مصر عبور کنند سراغ ایران می آیند و به جان ایران خواهند افتاد.

حضرت آیت الله جباری در پایان ، مسئولین شهرستانی را به اطلاع رسانی خدمات خود گوشزد و تاکید نمودند که خدمات خود را به گوش مردم برسانید که اگر خدمات خود را به گوش مردم نرسانید دیگران سوء استفاده و سیاه نمایی می کنند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۸ شهریور ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۸ شهریور ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


+ 3 = 12