دکتر مقیمی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس بهشهر


دکتر مقیمی - روزجهانی قدس - رمضان 1392 - بهشهر

دکتر مقیمی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه امام راحل روز قدس را به عنوان یک استراتژی معرفی کرد، گفت:روز قدس همه کشور ها را به میدان آورد و سرنوشت همه کشورها به مساله فلسطین و آزادسازی قدس شریف وابسته است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای روز قدس وحدت بین مسلمانان است افزود: اولین ضربه حرکت روز قدس در سال ۲۰۰۰ بود که بر پیکر رژیم منحوس اسرائیل نشست .

این نماینده مجلس به تحولات اخیر در مصر هم اشاره و اظهار داشت: اخوان المسلمین فریب آمریکا را خورد و فکر می کردبا پشتوانه آمریکایی ها و با سلاح آمریکایی می تواند به پیروزی دست پیدا کند که مشاهده کردیم اینطور نشد و محمد مرسی در سالروز ریاست جمهوری اش برکنار شد.

وی در بخشی از سخنان خود به ماه رمضان و فرصتی که دراین ماه به انسان دست میدهد تا بتواند بر بصیرت و معرفت خود بیفزاید، اضافه کرد:ما باید در ماه رمضان سطح امام شناسی و ولایت پذیری خود را بالا ببریم، اگر نتوانیم امام شناسی داشته باشیم علی خانه نشین خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به انتخابات ۹۲ و با تاکید بر اینکه گذشت زمان ننگ دروغ و تقلب را از فتنه گران پاک نخواهد کرد، تصریح کرد: دیروز عده ای گفتند در انتخابات تقلب شده و آن فتنه عظیم ۸۸ را بوجود آوردند .اما امروز دموکراسی ترین انتخابات دنیا را در کشور شاهد بودیم.

نماینده مردم بهشهر با توصیه به رئیس جمهور منتخب،تاکید کرد: ما به اصلاحات و آقای روحانی اعلام می کنیم وابستگان فتنه حق ورود به کابینه را ندارند.

وی در ادامه به تشریح برخی از مشکلات در بهشهر پرداخت و گفت:دستگاه قضایی بهشهر بیشتر به فکر امنیت مردم باشد، نباید اشرار و خلافکاران در بهشهر زیر چتر امنیت باشند.

وی همچنین به مشکل جاده امیر آباد بهشهر اشاره و افزود: اگر توان برطرف کردن مشکل جاده امیر آباد را ندارید بگویید تا از شورای تامین استان مازندران پیگیر این مشکل باشیم.

منبع : خط امید

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


9 + 2 =