خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۰۴ مرداد ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و آرزوی قبولی طاعات روزه داران ، فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) را بهترین فرصت دعا و طلب غفران الهی و انجام توبه از درگاه خداوند دانسته و از همگان خواستند که قدر این ایام استثنایی را دانسته و برای اعتلای دینی و اخلاقی خود تلاش کنند.

ایشان در بخش دیگری از خطبه ها ، عملیات پیروزمند مرصاد را نشانه ی قدرت و توانمندی رزمندگان اسلام دانسته و این عملیات را یک فرصت برای نابودی منافقین ، که به طمع تصرف کشور عزیزمان ایران وارد منطقه کرمانشاه شده بودند دانستند.

ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر عملیات مرصاد نقش سردار رشید اسلام شهید محمدحسن طاطیان را بسیار موثر و ایشان را نمونه بارز ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانستند.

حضرت آیت الله جباری در بخش دیگری از بیاناتشان خطاب به کشور های منطقه افزودند ملت های منطقه بدانند باید دنبال رهبر و محور عادل باشند. حاکمان اگر هم نیم بند با رای مردم به وجود آیند لیکن وابسته باشند مثل مرسی توان مقابله با دشمنان را ندارند و سقوط میکنند.

بهترین الگو برای ملت های منطقه رهبری ، وحدت و دین داری ملت ایران است.

ایشان در ادامه ی خطبه های دوم اقدام اتحادیه اروپا را در تروریسم خواندن حزب الله لبنان محکوم و این حرکت آنها را نشانه شکست دشمنان در مقابله با قدرت و نفوذ حزب الله دانسته و آینده دشمنان مجبور خواهند بود به اشتباه خود و حقانیت حزب الله اعتراف کنند.

حضرت آیت الله جباری در بخش پایانی بیاناتشان از همه ی مسئولین و مردم درخواست کردند قدر نظام اسلامی و خدمات انجام شده را دانسته و از سیاه نمایی و انتقاد های بی مورد پرهیز نمایند و بدانند که با همه ی مشکلات کشور در حال پیشرفت و آینده بسیار روشن خواهد بود و همه باید نسبت به نقشه های دشمن در نا امید کردن مردم به آینده انقلاب هوشیار و درصحنه باشند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۰۴ مرداد ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


5 + = 6