خطبه های دشمن شکن + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تاکید بر حضور پور شور در انتخایات ۲۴ خرداد ، همه کاندیدا های شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را به خدانگری و قانون مداری دعوت نمودند و تاکید کردند خلاف قانون کار کردن خلاف قرآن و اسلام است و برای همه باید محوریت قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه باشد و همه ی تصمیمات باید زیر نظر ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای باشد.

ایشان در ادامه خطبه ها مردم را به حضور پروشور بر سر صندوق های رای و حفظ وحدت دعوت نموده و تاکید کردند که با حضور پور شور و رای بالا کشور بیمه خواهد شد.
حضرت آیت الله جباری در ادامه ی خطبه ی دوم در موضوع سوریه این کشور را تنها کمک کار ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانسته و مردانه در کنار ملت ایران ایستاد و از مواضع جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان و مبارزین فلسطینی دفاع کرد.

 ایشان سوریه را خاکریز اول جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا دانسته و تاکیید کردند جهت مقابله با توطئه های دشمنان اسلام  با تمام قدرت در مقابل ان ها خواهیم ایستاد.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


1 + = 7