مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در بهشهر + عکس


حضرت آیت الله سید رضا تقوی ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالگشت بی بی دو عالم صدیقه طاهره ، انسان را موجودی پیچیده فراخواند و بیان داشت: تنها از گفتار و رفتار می توان به لایه های درونی و ذهنی افراد پی برد.

وی گفت:آنچه بر زبان جاری می شود بیانگر شخصیت افراد و انچه که دربیرون نمود پیدا می کند بازتاب تفکر و اندیشه است. رفتار و گفتار انسان دریچه ای در روح و جان است که شخصیت افراد براساس آن ارزیابی میشود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه شناخت انسان از طریق گفتار و رفتار حاصل می شود،خاطر نشان کرد: انسان برابر با فکر و اندیشه است. رفتارهای بیرونی ما قطعا نشات گرفته از تفکر ذهنی ماست. بواقع میتوان گفت گفتار و رفتار ما ریشه در تفکر و اندیشه ما دارد.

سید رضا تقوی ریشه و اساس تمام امور را فاطمه(س) خواند و گفت: اسلام هرچه دارد از این بانوی بزرگ دارد.سادات که جلوه ای از نسل فاطمه(س) هستند در سراسر جهان منتشر شده اند.

وی در ادامه افزود: شناسنامه انقلاب ، نهضتی حسینی است. اسلام از کربلا و عاشورا که ماحصل تربیت بانوی دو عالم است نیرو می گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه خط قرمز ما فتنه است گفت: فتنه گران کارنامه ای سیاه دارند و به هیچ عنوان نمی توانند میراث دار نظامی باشند که خون شهدا در آن موج می زند.

وی گفت: تحت هیچ شرایطی دست ما در دست کثیف آمریکا قرار نمیگیرد.

 مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در بهشهر

منبع : صدای بهشهر

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


7 + 9 =