خطبه های دشمن شکن ۱۳ دی ۹۲ + صوت


حضرت آیت الله جباری

حضرت آیت الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۲ بهشهر ضمن دعوت خود و دیگران به تقوای الهی و تبریک میلاد با سر سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت همگان را به انجام فرامین پیامبر اسلام و ائمه اطهار دعوت نمودند.

ایشان از علائم مومن از دیدگاه پیامبر (ص) را از جمله عمل به قول ، امانت داری ، قدر شناسی و مهربانی نسبت به هم بیان نموده و از همه ی مسلمانان دعوت کردند که با محوریت پیامبر عظیم الشان وحدت را محور کار خود قرار دهند.

امام جمعه محبوب بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها هدف دشمنی دشمنان از جمله آمریکا را مقابله با اسلام دانسته و جهت اجرای نیات شوم خود مسائلی همچون حقوق بشر ، انرژی هسته ای و غیره را بهانه کرده و اسلام هراسی را در دنیا ترویج می کند. علناً کسانی را که مسلمان ها را می کشند به عنوان تشکر جایزه می دهند تا جلوی استقبال به دین اسلام را بگیرند ولیکن روز به روز بر جماعت مسلمانان افزوده می شود. از دیگر توطئه های دشمنان برای تضعیف جهان اسلام تجزیه کشورهای مسلمان دانسته که از جمله نقشه هایی که در دست اجرا دارند تجزیه کشورهای همچون عربستان ، عراق ، سوریه و … می باشد. ولیکن کشور امام زمان (عج) و قدرتمند ایران اسلامی با تمام قدرت در مقابل این توطئه شوم استکبار می ایستد و ان ها را در این توطئه ناکام خواهد کرد.

قابل ذکر است قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه حضرت حجت السلام والمسلمین شجونی از مبارزین انقلاب و از وعاظ شهیر کشور در موضوع مسائل جهانی و داخلی سخنرانی نمودند.

پخش فایل صوتی خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۲

دریافت فایل صوتی خطبه های دشمن شکن ۲۷ دی ۱۳۹۲ حضرت آیت الله جباری

مطالب پیشنهادی :

ارسال نظر


3 + 9 =